Pienten lasten kanssa sirkuskouluilevat!

Tiimarinvihko

Aktiivinen jäsen
11.06.2009
5 650
1
36
Naantali
Puhuin joskus tytölle sirkuskoulusta ja luulin, että se on unohtanut koko asian. Nyt tyttö, 3v, on puhunut pari päivää "koska mun sirkuskoulu alkaa". Eli kai se olis sinne vietävä. Mutta kun siellä käsittääkseni tehdään temppuja vanhempien kanssa, niin pitänee vissiin odottaa että oon synnyttänyt, kun olen raskaana tällä hetkellä?

Muutenkin kertokaa kokemuksista!

Jaa... Riippuu sirkuskoulusta. Helsingissä Linnanmäen sirkuskoulu ei ota alle kouluikäisiä edes oppilaikseen mutta sitten oli joku toinen (jonka nimeä en nyt muista) jonne pääsi just 3v-->. Tiedän tuon Lintsin Sirkuskoulun jutun kun oma 8v siellä harrastaa...

Alkuperäinen kirjoittaja O74:
Jaa... Riippuu sirkuskoulusta. Helsingissä Linnanmäen sirkuskoulu ei ota alle kouluikäisiä edes oppilaikseen mutta sitten oli joku toinen (jonka nimeä en nyt muista) jonne pääsi just 3v-->. Tiedän tuon Lintsin Sirkuskoulun jutun kun oma 8v siellä harrastaa...

Täällä Espoossa oli joku, jossa 2-5-vuotiaat harrastaa sitä vanhempien kanssa. Kuvasta näin, kun lapset seisoivat vanhempian hartioilla.. se vähän mietityttää, oon aika kömpelö ja epävarma itsestäni, niin en tiedä onko musta kaikenlaisiin temppuihin. En haluais joutua tuottamaan tytölle pettymystä, ettei kaikkea voi tehdä kun "äiti ei osaa"

Yhteistyössä