Pienten lasten influenssarokotus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
Viime vuonna on kaikki 6-35kk ikäiset vauvat saanett ilmaisen influenssarokotuksen, ja tulevat saamaan kunnes täyttävät kolme vuotta. Saako myös tänä vuonna syntyneet semmoisen? Meille ei neuvolassa ainakaan ole mitään sanottu...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
Viime vuonna on kaikki 6-35kk ikäiset vauvat saanett ilmaisen influenssarokotuksen, ja tulevat saamaan kunnes täyttävät kolme vuotta. Saako myös tänä vuonna syntyneet semmoisen? Meille ei neuvolassa ainakaan ole mitään sanottu...

Täysin turha rokote,sen teho on todistettu olemattomaksi.Bisnesmielessä kehitelty!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Täysin turha rokote,sen teho on todistettu olemattomaksi.Bisnesmielessä kehitelty!
Ja auttaa siihen yhteen versioon influenssaa, johon on kehitetty, ku eri versioita saattaa olla kymmeniä liikkeellä, eli MUN mielestä turha.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tietoa löytyy 27.8 julkaistusta Turun Sanomista.

Apua, sekoanko minä vai mun kone. Näkyykö muille tuollainen deko mainos? Siis ihan kun olisin linkittänyt tuohon viestini yläpuolelle. En siis kyllä oikeesti linkittänyt tai laittanut muuta kun tekstin.

meillä tuon rokotteen ottaa äiti ja junnu ja kyllä tuo rokote on ollut toimiva. jos sen saa niin saa lievempänä. harmi vain kun sitä ei aina voi sanoa onko liikkeellä oleva kanta ja rokote hyvin yhteen menevät :(

Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:
Kyllä saa, juuri tänään asiasta sanottiin neuvolassa.

Lisää kommentteja kannattavuudesta kaipaan. Viimevuonna ei annettu eikä kyllä olisi tarvinnutkaan.

Paljon uutta tieto meiltä ja maailmalta on koottu www.rokotusinfo.fi

Alkuperäinen kirjoittaja elviiratar:
Apua, sekoanko minä vai mun kone. Näkyykö muille tuollainen deko mainos? Siis ihan kun olisin linkittänyt tuohon viestini yläpuolelle. En siis kyllä oikeesti linkittänyt tai laittanut muuta kun tekstin.

se on ilmeisesti tänään tullut näihin ketjuihin viestien sekaan ja näkyy joka viestiketjun sivuilla

tänäkin vuonna saa samoilla kriteereillä kuin viimevuonna ja kannattaa kyllä pikkuisille se ottaa!!!
Ei auta tavallisiin nuhakuumeisiin mutta siis influenssa on kamala tauti niistä jälkitaudeista puhumattakaan. ja käytännössä väittäisin että ne tavan flunssatkin tulevat lievempinä rokotuksen jälkeen.
Meidän lapset siis saavat rokotukset:)

Yhteistyössä