pientä haikeutta ja kateutta lienee..

.. kun kahden pojan äitinä kuulee ystävän saaneen toisen lapsen ja heillä on nyt sekä tytär että poika.

vähän tyhmä olokin. eihän se ole minulta pois.
ja rakastan omiani yli kaiken.

meille kun ei varmaan koskaan tule enää luultavasti yhtään omaa vauvaa.
olis se ollut niin hienoa olla tyttärenkin äiti. jotenkin tuntuu vaan ,että jää jostain paitsi.ja varmaan jääkin.

"Lillian"
Minulla poika ja tyttö. Kun tyttö syntyi niin hyvä ystäväni (jolla kaksi poikaa ) katkeroitui niin, että ei enää voinut sanoa edes tyttäreni nimeä saati katsoa häneen päinkään. Siitä asti lapseni olivat hänelle kuin ilmaa. Oltiin hetken päästä ilmiriidoissa, kun lapsissani ei ollut mitään hyvää, ei ainakaan tytössäni. Älä tee samaa virhettä. Me ei olla enää missään tekemisissä. en voinut kuvitella, että joku sukupuoli voi aikeuttaa näin paljon pahaa. Toki olen itse onnellinen kun on poika ja tyttö.

[QUOTE="Lillian";22691467]Minulla poika ja tyttö. Kun tyttö syntyi niin hyvä ystäväni (jolla kaksi poikaa ) katkeroitui niin, että ei enää voinut sanoa edes tyttäreni nimeä saati katsoa häneen päinkään. Siitä asti lapseni olivat hänelle kuin ilmaa. Oltiin hetken päästä ilmiriidoissa, kun lapsissani ei ollut mitään hyvää, ei ainakaan tytössäni. Älä tee samaa virhettä. Me ei olla enää missään tekemisissä. en voinut kuvitella, että joku sukupuoli voi aikeuttaa näin paljon pahaa. Toki olen itse onnellinen kun on poika ja tyttö.[/QUOTE]

no joo. en nyt ihan noin pitkälle ajatellut mennä. kurjaa että teillä meni noin : /

ei ovi olla totta
[QUOTE="Lillian";22691467]Minulla poika ja tyttö. Kun tyttö syntyi niin hyvä ystäväni (jolla kaksi poikaa ) katkeroitui niin, että ei enää voinut sanoa edes tyttäreni nimeä saati katsoa häneen päinkään. Siitä asti lapseni olivat hänelle kuin ilmaa. Oltiin hetken päästä ilmiriidoissa, kun lapsissani ei ollut mitään hyvää, ei ainakaan tytössäni. Älä tee samaa virhettä. Me ei olla enää missään tekemisissä. en voinut kuvitella, että joku sukupuoli voi aikeuttaa näin paljon pahaa. Toki olen itse onnellinen kun on poika ja tyttö.[/QUOTE]

Herranjumala...millasia ihmisiä te oikein ootte???
Että ihan suututte toisillenne lapsen sukupuolen takia!!!
Luojalle kiitos, että pääsit sekopäästä eroon!

Meillä on kolme lasta, kaksi ensimmäistä poikia ja kolmas tyttö. Ennen tytön syntymää ajattelin aina, että miten ihanaa sitä olisi pukea pientä tyttöä mekkoihin, tehdä tyttöjen asioita, laitella tytön tukkaa ym. No, meillä on sellainen poikatyttö, joka ei mekkoja päällensä laita, leikkii autoilla ja antaa pinnin olla tukassa ehkä 3 minuuttia ja sanoo olevansa poika, kuten veljensäkin =)

Nyt odottelen neljättä syntyväksi tammikuussa, eikä tietoa, kumpi tulee.

Yhteistyössä