Pientä vuotoa, mutta silti plussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Toiveikas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Toiveikas

Jäsen
06.06.2007
49
0
6
Nyt täällä kaivattaisiin kokemuksia niistä iloisista tapauksista, että pienestä vuodosta huolimatta olis plussa testiin tullu...

Minulla takana toinen ICSI, eikä ollu mikään helppo kokemus. Lievän hyperinkin sain. Tänään on pp12 ja vessassa käydessäni kauhukseni huomasin, että pikkuhousunsuojaan on tullu rusehtavaa vuotoa, eikä ihan vähäsen! Mahaakin juilii ilkeästi.. Tässä on se outoa, ett ekassa ICSI:ssä ja PAS:ssa kun käytin lugeja niin ei mitään vuotoja tullu ennen ku vasta 3päivää lugejen lopettamisen jälkeen...

Onkohan siis toivo jo menetetty tämänkin hoidon suhteen? :'(

Heippa.

Itsellä ei valitettavasti ole omakohtaista positiivista tarinaa sua tsemppaamaan mutta sen verran on tullut näillä sivuilla surffailtua, että aika professionaalisti uskallan väittää, että kokemukset vaihtelee ja monella on ollut tuhrua, jopa vuotoa etukäteen - ja sitä juilintaa - mutta silti on plussattu ja komeasti!!!! Ainakin tuolla "pömppömahaisissa" tällaisia kokemuksia oli tämän kevään aikana!

Sen sijaan noiden lugejen vaikutukseen en lähtisi paljoa perustamaan: itse huomasin, että oirehdin ihan eri lailla joka yrityskerralla ja toi menkkojen alkaminen ja vuoto itsessään olivat ihan erilaisia eri yrityskerroilla. 1. PAS:ssa kesti 6 päivää lugejen lopettamisen jälkeen ennen kuin menkat tulivat (epämääräisinä ja niukkoina) ja 2.IVF:ssä sen sijaan tiputtelu alkoi lugeista huolimatta pp14 ja kun en sitten enää ottanut lugeja samana päivänä kun sain negatiivisen hcg-tuloksen niin menkat tuli todella vuolaasti "pp"16, eli enää ei ollut mitään 6 päivän blankoaikaa tullutkaan, kuten PAS:ssa... Eli en välttämättä itse luottaisi siihen, että kroppa toimii aivan samalla tavalla joka kerta.

Kaikkea hyvää sulle tietysti toivon - ehdottomasti sun pitää testata, älä vaan lopeta lugeja. Mikä päivä sulle on annettu testipäivä? Tai voithan sä marssia huomisaamuna verikokeeseen mittaamaan HCG:ta.

Toivotaan parasta!

Yhteistyössä