Pientä pyöritystä *tositurha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
Eilen päivällä laitoin ekan kipulaastarin ku niitä lääkäri mulle kirjotti. Eilisen päivän ja illan aikana ei tapahtunu yhtään mitään. Mutta nyt aamulla ku sängystä ylös nousin ni meinasin heittää sängyn viereen kyljelleen, jumalaton pyöritys! On kyllä sellanen fiilis ku ois pikku kännissä..

Mut eipähän oo kipua pahemmin, vielä ainakaan.. :)

Onneks on kivut pois! Mulla oli aikoinaan selkä tajun kipee, en siis päässy sängystä ylös ilman itkua. No lääkkeet sit autto mut nehän sekoitti mun pään ihan kokonaan ja sit tein kompromissin ja vedin puolikkaita lääkkeitä, eli selätin pahimman kivun mut vältin pahimman sekaisuuden.

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Onneks on kivut pois! Mulla oli aikoinaan selkä tajun kipee, en siis päässy sängystä ylös ilman itkua. No lääkkeet sit autto mut nehän sekoitti mun pään ihan kokonaan ja sit tein kompromissin ja vedin puolikkaita lääkkeitä, eli selätin pahimman kivun mut vältin pahimman sekaisuuden.

Mulla on kans tosi kovia kipuja, ei niihin noi normilääkkeet paljo auta, sama ku karkkia söis.. Saa ny nähä et miten mun pää tätä kestää, tää laastari ku vapauttaa hitaasti tota lääkeainetta niin se lääkeaine on hoitotasolla kolmen päivän päästä laastarin laitosta eli huomenna päivällä :| Mahtaa olla meiningit..

Tollanen kipu on kyllä kamalaa. Itse en edes voi kuvitella sun tilannetta, kun omani oli väliaikainen. Toivon todella, että saat avun ja totut pään pyörrytykseen...

Alkuperäinen kirjoittaja hui:
Tollanen kipu on kyllä kamalaa. Itse en edes voi kuvitella sun tilannetta, kun omani oli väliaikainen. Toivon todella, että saat avun ja totut pään pyörrytykseen...

Onhan se. Kyllähän sitä kipuun tietyllä tasolla tottuu, tätä ku on jo yli kymmenen vuotta kattellu.. Mutta siihen kipuun, joka saattaa tajun viedä, ei totu koskaan. Ja just sitä kipua nyt hoidetaan.

Mä kans toivon että tää lääke mulle passais, pienen pään pyörityksenki viel kestää kunhan ei oo jatkuvasti jumalattoman kipee.

Ihanaa, ei oo koko päivänä ollu kipuja!! :D Mahtava fiilis!

Mut kuula on sekasi ku Haminan kaupunki. On kyllä melekosta pyöritystä ja sumua eikä lääkepitoisuus oo viel ees noussu sille tasolle mille se nousee. Vuorokauden päästä vasta. Mahdan olla huomenna hienossa kondiksessa..

Yhteistyössä