vieras
0.14e ukolla 9e tällä viikolla tulee 80e et saa ainakin ruokaa jussiksi.nuo rahat tulee kirppari myynnistä
Mulle sattui jotain ikävää,meni nimittäin terveys ja työkyky säästöjen myötä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos jotain ikävää sattuu ja säästöt menee, sitten hankkisin jonkun lisätyön, josta yrittäisin taas säästää itselleni vähän rahaa. Nytkin elän tosi säästeliäästi, jotta en menettäisi säästöjäni.Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:niin kun se yllättävä sattuu niin sieltä säästöstä se on otettava!mitäs sitten? kuinka sä elät sen jälkeen kun ne säästöt on menny??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ok. Olen itsekin opiskelija (siis olen tuo kysyjä), eikä minullakaan ole säästötiliä. Mutta kyllä minulla silti on tilillä se jokunen tuhat euroa.Alkuperäinen kirjoittaja Toivoliini:Ei ole säästötiliä, kun sekä mies että minä ollaan opiskelijoita. Tulot on siis todella pienet. Miehellä on vähän vanhoja säästöjä, Itselle kertyy nyt kesällä kesätyörahoja.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö teillä pienituloisilla ole mtn säästötiliä, vai onko tuo teidän oikeasti koko rahallinen omaisuus?
Mutta ei millään pahalla ketään kohti , mietin vain, että onko täällä oikeasti sellaisia, joilla raha mitä täksi kuuksi on käytettävissä on oikeasti koko rahallinen omaisuus. Tuntuu hurjalta. Itse en anna itseni köyhtyä tästä, koska pelottaa että jotain yllättävää voi sattua.