Pienirintaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tumpula

Vieras
Ja nyt tarkoitan teitä joilla on oikeasti pienet rinnat. :whistle:

Mistä te ostatte rintaliivejä? Mua alkaa tympäistä kun joudun aina käyttämään noita saman näköisiä (kun kerrankin sopivat löytyi ja vielä alesta niin ostin muutamat samanlaiset). Vaihtelua kaipaisin mutta sopivia ei löydy sitten millään. Joudunko mä oikeasti menemään johonkin liiviliikkeeseen ja maksamaan itseni kipeäksi? :/

Tuota... Kun tuo A-kuppi tuppaa olemaan liian iso. :D
Nuo ainoat sopivat löysin juuri Lindexiltä, koko on 70A ja mitoitus ilmeisen pientä kun eivät ole liian isot. Maksoivatkin huikeat 1,95 e/kpl. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:
Nuo ainoat sopivat löysin juuri Lindexiltä, koko on 70A ja mitoitus ilmeisen pientä kun eivät ole liian isot. Maksoivatkin huikeat 1,95 e/kpl. :xmas:

Maidenformin liiveissä on muistaakseni AA-kokojakin . Ja Kapp Ahlissa ja Lindexilläkin olen nähnyt AA70 kokoisia liivejä. Minulla oli aikanaan ongelma se että 70 oli liian iso mitta. A65 olisi ollut minun kokoni mutta ainakaan silloin niitä ei ollut myynnissä.

Miten mä en ikinä törmää noihin AA-kokoisiin. :ashamed: Täytynee ottaa seuraavalla käynnillä myyjä avuksi. :)

Oli tuossa paikallisella Tokmannilla Finnwearin AA-kokoisia mutta ne oli liian isot. :D

Lindeksillä taannoin oli tosi pieniä kokoja. Semmosiakin, missä ei ollut kaaritukia, mutta muuten tukevat. Ostin tietty semmoset violetit, missä oli perhonen.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:

Maidenformin liiveissä on muistaakseni AA-kokojakin . Ja Kapp Ahlissa ja Lindexilläkin olen nähnyt AA70 kokoisia liivejä. Minulla oli aikanaan ongelma se että 70 oli liian iso mitta. A65 olisi ollut minun kokoni mutta ainakaan silloin niitä ei ollut myynnissä.

noihin A65 kokoihin olen satunnaisesti törmännyt hm:llä.

Miten mä en ikinä törmää noihin AA-kokoisiin. :ashamed: Täytynee ottaa seuraavalla käynnillä myyjä avuksi. :)

Oli tuossa paikallisella Tokmannilla Finnwearin AA-kokoisia mutta ne oli liian isot. :D

Anttilassa viimeksi törmäsin äihin, ja voi sitä iloa, kun ne MELKEIN olivat liian pienet mulle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja free:
Mihin rintaiivejä tarvitsee nainen jolla rinnat on kuin lapsella?
Nauti vapaasta olosta ja ole ilman.

Mä en tarttis muuten, mutta kun en kaikissa vaatteissa halua nännien näkyvän läpitse.

No en mäkään halua vaatteita joiden läpi näkyy rintsikat.

Vaikka mun rinnat ovat pienet,niin ei se tarkoita sitä et ne olisivat kiinteät ja terhakkaat.

Mukavampi käyttää rintsikoita,ku et nuo nahkapussit menis tos ihoo vasten napaan päi..

Ja muuten yleensä ainkin aikuisen naisen ja lapsen rinnoissa on paljonkin ero,vaikka ne periaatteessa olisivatkin samaa kokoa.

Suosittelen käymään liikkeessä nimeltä Change ja pyytämään myyjältä apua. Noilla on kupit aika pieniä ja palvelu hyvää.

Mulla oli ennen raskautta kuppi jotain 75AA tai 70 A, mutta jälkimmäinen oli ympärykseltään liian pieni. Ja kupit usein eivät noissakaan olleet hyvät. Changesta kävelin ulos mukanani erinomaisesti istuvat liivit kokoa 70B! B-kuppi oli kaikissa ns. normaaleissa liiveissä aivan liian iso, mutta jostain syystä noissa sopi. Eli suosittelen kysymään tuolta apua.

Alkuperäinen kirjoittaja sen takii:

Vaikka mun rinnat ovat pienet,niin ei se tarkoita sitä et ne olisivat kiinteät ja terhakkaat.

Mukavampi käyttää rintsikoita,ku et nuo nahkapussit menis tos ihoo vasten napaan päi..

Ja muuten yleensä ainkin aikuisen naisen ja lapsen rinnoissa on paljonkin ero,vaikka ne periaatteessa olisivatkin samaa kokoa.

Mulla ainakin välillä ilmeisesti hormonaalisista syistä rinnat kipeytyy ja silloin in hirveää kävellä ilman liivejä. aina ne jonkun verran siinä kuitenkin heiluu.

Niin mä nautinkin, aina kun mahdollista. =)
Mutta vaikka mun rinnat on kuin lapsella, nännit ei ole sitä. :whistle: Ovat kovin nöpöttäväiset ja lävistetyt, näkyvät erittäin selvästi käyttämieni ohuiden paitojen läpi. :D

Mulla oli muuten ongelmana noissa teinimalleissa se (ja monessa muussakin), että ne kiristivät ympärysmitaltaan ja kupit olivat liian lähellä toisiaan. Joten senkään puolesta ei kaikille pienirintaisille toimi se, että vaihtaa pienempään ympärysmittaan.

Alkuperäinen kirjoittaja entinen 75AA:
Mulla oli muuten ongelmana noissa teinimalleissa se (ja monessa muussakin), että ne kiristivät ympärysmitaltaan ja kupit olivat liian lähellä toisiaan. Joten senkään puolesta ei kaikille pienirintaisille toimi se, että vaihtaa pienempään ympärysmittaan.

Mulla taas aina kupit on liian kaukana toisistaan, liian isot, mutta samalla liian kapealla alalla. Tartee semmoset, jotka sopii leveille, mutta pienille rinnoille. Kun ne alkaa kainalosta.

Alkuperäinen kirjoittaja Onaha:
H&M:ltä saa koosta AA alkaen. Itselläni pieni B-kuppi.

No höh. Kävin tarkastamassa vielä asiaa HM:n shoponlinesta, mutta siellä olikin vain 70A:sta alkaen nyt kokoja. Joskus on kyllä takuulla ollut poistopuolella myös AA:ta... :ashamed:

Yhteistyössä