A
Apuja...?
Vieras
Mitkä siis ovat pienimmät sisarusrattaat?
Peräkkäinistuttavia en halua, koska ne ovat liian pitkät esim. meidän hissiin.
En halua myöskään kerroksissa istuttavia (esim. P&T's), koska niistä ei saa selkänojaa kokonaan alas.
Siispä muutoin kapeimmat ja näppärimmät hakusessa. 4 rengasta saa olla, mutta saattaa sitä ehkä 3 pärjätä. 3 renkaisen ulkonäkö ei vaan ole minun silmiäni hivelevä...
Peräkkäinistuttavia en halua, koska ne ovat liian pitkät esim. meidän hissiin.
En halua myöskään kerroksissa istuttavia (esim. P&T's), koska niistä ei saa selkänojaa kokonaan alas.
Siispä muutoin kapeimmat ja näppärimmät hakusessa. 4 rengasta saa olla, mutta saattaa sitä ehkä 3 pärjätä. 3 renkaisen ulkonäkö ei vaan ole minun silmiäni hivelevä...