Pienille pojille ei löydy mitään kivaa vaatetta jouluksi, kaikki on tylsiä, tytöille kyllä löytyisi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Kävin Lindexillä ja H&M:llä, samoin olen katsonut Prisman ja Cittarin ja parin muun kaupan valikoimat ja ei sitten mitään kivaa ja vähän juhlavampaa ole pojille. Pienille tytöille kyllä on mekkoa ja hörhelöä. Lindexilläkin oli ihana piparkakun ruskea jouluinen mekko tytöille, mutta pojille ei mitään vastaavaa.

Haluaisin jotain joulunpunaista, mutta ei toivoakaan että sellaista löytyisi. Pitää varmaan tuolta kaapista jotkut vanhat kuteet repästä, vaikka eivät nyt mitenkään jouluisia ole.

Ei ollu enää pojille, oli vaan iso kasa kahdenlaisia tyttöjen mekkoja, punaisia jouluisia ja sitten niitä piparimekkoja. Miksi pojille ylipäänsä ei tehdä mitään kivoja vaatteita, ei ainakaan niin paljoa kuin tarve olisi, aina ne on loppuu kesken jos jotain on ollut. Tytöille taas on hyllykaupalla kaikkea kivaa.

Joulunpunaista olisin kaivannut. Lindexillä oli tyttöjen rekissä muutama punainen body, mutta nekin oli liian pieniä, joten eipä niistäkään iloa ollut.

Mä ostin henkasta ja maukasta äijälle tummat suorat housut ja liivin jossa punainen nenäliina taskussa ja vielä aattelin etsiä punaista tai punaraidallista kauluspaitaa.En sitten tiedä löytyykö moista mistään ja tylsää jos valkoisen paidan joutuu päälleen vetää jouluna. :)

Mun mielestä pienille pojille löytyy vaikka paljonkin kivaa vaatetta, ikävä kyllä ne vain tuntuu loppuvan kokoon 128, ensi vuonna pitää kai ekaluokkalaiselle ostaa pelkkää mustaa pääkällokuvioilla.

Miksei lapset saa olla lapsia =(

Pojille on tosiaan hurjan vähän kivoja vaatteita. Juhlaveetteiksi olen löytänyt suoria housuja, kauluspaitoja ja liivejä ja sitten kivoja villatakkeja kauluspaidan päälle. Arkivaatteet onkin sitten vaikeampi juttu, koska heti vauva-ajan jälkeen poikien vaatteet muuttuu vain yksivärisiksi pääkallo monsterikuvio-hirvityksiin, joita EN IKINÄ laita poikani päälle. Itse toivoisin mikki-hiiri, Pluto, eläinkuvio ja kaikkea pirteää eli oranssia, keltaista ja kirkkaan punaista. Onneksi jotain on löytynyt :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
heti vauva-ajan jälkeen poikien vaatteet muuttuu vain yksivärisiksi pääkallo monsterikuvio-hirvityksiin, joita EN IKINÄ laita poikani päälle. Itse toivoisin mikki-hiiri, Pluto, eläinkuvio ja kaikkea pirteää eli oranssia, keltaista ja kirkkaan punaista.

Aijaa.
Mä en oo huomannut, vaikka poika käyttää nyt kokoa 116.

Täällä ei noita erikoisliikkeitä ole tai on yksi, mutta se on niin pieni pulju, että siellä ei pahemmin pienille ole mitään ja hinnatkin on sitten sitä luokkaa.
H&M:llä oli jotai mustia samettipukuja, mutta se ei kyllä meille sovi, kun ne on täynnä vaaleita koirankarvoja ja en myöskään ole ihastunyt raitaneuleisiin, joita muutamia oli, niissä taas paistuu sisällä.
Värivalikoima oli se suurin pettymys, juuri vain mustaa ja sinistä, ei mitään pirteitä värejä ja hyllytkin tietysti jo aika tyhjiä kun joulu on jo noin lähellä.
Meillä se tarvittava koko on 80cm.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
heti vauva-ajan jälkeen poikien vaatteet muuttuu vain yksivärisiksi pääkallo monsterikuvio-hirvityksiin, joita EN IKINÄ laita poikani päälle. Itse toivoisin mikki-hiiri, Pluto, eläinkuvio ja kaikkea pirteää eli oranssia, keltaista ja kirkkaan punaista.

Aijaa.
Mä en oo huomannut, vaikka poika käyttää nyt kokoa 116.

meilläkin käyttää 116 cm ja aika vähän kivoja vaatteita löytyy

EIKÄ OO TYTÖILLE!

Siis on rimpsua, mutta saisko pyytää kauniita värejä? Tummaa violettia ja MUSTAA! Missä on joulunpunainen, sininen, vihreä... Tai vaikka edes se iänikuinen vaaleanpunainen.

En siis vaan tykkää lilasta, eikä se oikein edes sovi vaalealle lapselle. Saati musta.

Sama vika muuten aikuisten vaatteissa, lilalilaliiilaaaliiilaa ja mustaa. mun inhokkivärit. yäk.

meilläkin käyttää 116 cm ja aika vähän kivoja vaatteita löytyy
Mistä ostat?

Iloisenvärisiä ja kivoja vaatteita oon löytänyt ihan näistä perusliikkeistä eli Lindex, H&M, KappAhl, Benetton, marketit. Mayoralilla ja Espritillä on myös kivoja, joitain Meandi:ta on, Maxomorrasta tykkään myös.

Mä olen jonkin aikaa jo noita vaaterekkejä katsellut ja ei mitään kivaa jouluista ole silloinkaan ollut. Viime vuonna meillä oli joulunpunaiset samettihaalarit, jotka äitini toi Kanarialta, jotain sellaista olisin kaivannut tyyppistä toivoisin löytyvän Suomestakin, mutta ei.

Lindexillä oli ainakin punaisia mekkoja tytöille, oli punaista ja vaaleanpunaista, melkein kaikkea löytyi.

Yhteistyössä