V
vieras
Vieras
Oli niin ihmeellisiä vastauksia taas, etten jaksanut lukea ketjua loppuun. Mutta liian pieni on 2-3-vuotias leikkimään yksisteen puistossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Siis tekö todellakin kerkesitte koko puolituntisen kytätä ovea avautuuko se enempää kuin sen kerran |O aika kyttäämistä etten sanoisi..
Luulen,että lasta on vahdittu. =)
no en mä nyt kokoaika kytänny, leikin myös omani kanssa. vilkuilin kuitenkin ja todella toivon että vahdittiin
Kyllä mä uskon, että oli ihan silmän alla![]()
Ovesta on voitu kurkata ihan hyvin sillä välin kun olet ollut vilkuitematta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oli niin ihmeellisiä vastauksia taas, etten jaksanut lukea ketjua loppuun. Mutta liian pieni on 2-3-vuotias leikkimään yksisteen puistossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oletko kateellinen jostakin? haluaisitko sinäkin että lapsillasi on piha ulkoiluun? etkö haluaisi vahtia mutta vahdit, koska niin kuuluu tehdä? mikä mättää?
ihan on kuule oma pihaja leikin lapsen kanssa pihalla. se mätti että oli huoli lapsesta ettei jää auton alle. ikinä en ois ittelleni anteeks antanu jos en ois kattonut. satunpa olemaan vaan sellainen ihminen...
Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oletko kateellinen jostakin? haluaisitko sinäkin että lapsillasi on piha ulkoiluun? etkö haluaisi vahtia mutta vahdit, koska niin kuuluu tehdä? mikä mättää?
ihan on kuule oma pihaja leikin lapsen kanssa pihalla. se mätti että oli huoli lapsesta ettei jää auton alle. ikinä en ois ittelleni anteeks antanu jos en ois kattonut. satunpa olemaan vaan sellainen ihminen...
Miksi et reippaasti mennyt rimputtamaan talon ovikelloa, jos olet "sellainen ihminen"?
Minä nimittäin olen sellainen ihminen, että havaitessani todellisen vaaratilanteen yritän tehdä asialle oikeasti jotain. Tässä tapauksessa olisin mennyt soittamaan kelloa ja kertomaan havaitsemastani mahdollisesta vaaratilanteesta. Ihan siksi, että kerta tuskin oli ensimmäinen tai viimeinen, kun lapsi pihalla yksikseen on. Vai aiotko vastaisuudessa päivystää puistossa kyttäämässä 24/7.
Minä vastaan sinun viesteihisi siksi äkäisesti, koska luultavasti vain haluat mässäillä hurjan kuuloisella aiheella ja haukkua tämänperheen pahoja tupakoivia vanhempia (ei, en polta itse). Jos olisit oikeasti havainnut vaaran ja oikeasti halunnut suojella lasta, reaktiosi olisi ollut ihan joku muu, kuin tulla haukkumaan anonyymisti netissä näkemääsi perhettä. Se on vissi ja varma. Jos oikein olisi ujostuttanut, olisit sitten soittanut vaikka poliisin paikalle lapsen turvallisuuden tarkastamaan, jos ovikellon omatoiminen kilkuttelu tuntui ylivoimaiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:Alkuperäinen kirjoittaja nih:Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:oletko kateellinen jostakin? haluaisitko sinäkin että lapsillasi on piha ulkoiluun? etkö haluaisi vahtia mutta vahdit, koska niin kuuluu tehdä? mikä mättää?
Miksi et reippaasti mennyt rimputtamaan talon ovikelloa, jos olet "sellainen ihminen"?
Minä nimittäin olen sellainen ihminen, että havaitessani todellisen vaaratilanteen yritän tehdä asialle oikeasti jotain. Tässä tapauksessa olisin mennyt soittamaan kelloa ja kertomaan havaitsemastani mahdollisesta vaaratilanteesta. Ihan siksi, että kerta tuskin oli ensimmäinen tai viimeinen, kun lapsi pihalla yksikseen on. Vai aiotko vastaisuudessa päivystää puistossa kyttäämässä 24/7.
Minä vastaan sinun viesteihisi siksi äkäisesti, koska luultavasti vain haluat mässäillä hurjan kuuloisella aiheella ja haukkua tämänperheen pahoja tupakoivia vanhempia (ei, en polta itse). Jos olisit oikeasti havainnut vaaran ja oikeasti halunnut suojella lasta, reaktiosi olisi ollut ihan joku muu, kuin tulla haukkumaan anonyymisti netissä näkemääsi perhettä. Se on vissi ja varma. Jos oikein olisi ujostuttanut, olisit sitten soittanut vaikka poliisin paikalle lapsen turvallisuuden tarkastamaan, jos ovikellon omatoiminen kilkuttelu tuntui ylivoimaiselta.
tuossa luki että kun lapsi oli menossa tiellepäin, olin menossa ilmoittamaan, mutta äiti tulikin pihalle!! jos vaivautuisit vaikka lukemaan
Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:tuossa luki että kun lapsi oli menossa tiellepäin, olin menossa ilmoittamaan, mutta äiti tulikin pihalle!! jos vaivautuisit vaikka lukemaan