pieni yksin pihalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slottade
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Slottade

Jäsen
18.01.2009
404
0
16
Tänään oltiin puistossa ja viereisessä omakotitalossa isä jätti 2-3 vuotiaan tyttönsä ulos yksin leikkimään :O kerran kävi puolen tunnin aikana kurkkaamassa ovesta. piha on vielä tien vierellä.. siinä se yksin puuhasteli ja repi puutarhaletkua tielle päin, olin juuri menossa sanomaan että kohta on likka tiellä kun äiti tuli pihalle maha pystyssä tupakille, että näin!

oonko mä nipo vai onko tässä jotain mätää muiden mielestä?!!? :O

öö huolehdi ihan omista lapsistas vaan jooko??mua sit ärsyttää tollaset ihmiset mitkä vahtii mitä kukakin tekee....jospa vaikka se lapsi ei mene sin tielle?mistä tiedät?meidänki lapset on keskenää ollu ja yksinki jo 2-3v ja koskaan ei o tarvinnu pelätä et tielle lähtis!minäpä ainakin voin siinä asiassa luottaa lapsiini 100%

Jaa, tiedä häntä. Onhan he voineet vahtia lasta ikkunasta käsin, tai ikkuna on voinut olla auki ja ovat jutelleet lapselle sitä kautta etkä ole huomannut. Jos lapsi hyvin viihtyi, niin ei kai siinä sit mitään. Olisihan siinä voinut vanhemmat vähän enemmän seurana olla, mutta tuskin tuossa mitään vahinkoakaan kenellekään syntyi.

Alkuperäinen kirjoittaja r:
Jaa, tiedä häntä. Onhan he voineet vahtia lasta ikkunasta käsin, tai ikkuna on voinut olla auki ja ovat jutelleet lapselle sitä kautta etkä ole huomannut. Jos lapsi hyvin viihtyi, niin ei kai siinä sit mitään. Olisihan siinä voinut vanhemmat vähän enemmän seurana olla, mutta tuskin tuossa mitään vahinkoakaan kenellekään syntyi.

eipä ollut ikkunaa lähimaillakaan siinä missä lapsi oli

Mistä hemmetistä sinä tiedät, vahtasiko se isä lasta ikkunasta?? Sitäpaitsi, jos kyseessä oli raskauden aikana tupakoiva äiti, luultavasti oli tupakoinut odottaessaan tätä pihalla leikkinyttäkin lasta. Tällaiset lapset ovat yleensä pienikokoisempia, joten et todellakaan voi tietää, minkä ikäinen lapsi oli kyseessä. Oma 2,5 -vuotiaani on 4 -vuotiaan tarhakaverinsa kokoinen. Jolla on tupakoiva äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Slottade:
huolestuttaa lukea täältä että tommosia äitejä on enemmänkin :( oon kyllä nähny pieniä isompien lasten kanssa ulkona, mutten koskaan yksinään

Minusta tuo on jopa riskialttiimpaa:

Vanhemmat eivät ehkä vahdi ikkunasta jatkuvasti, koska olettavat isompien lasten katsovan pienen perään, ja isommat taas keskittyvät omaan leikkiinsä eivätkä huomaa pienen lähtevän lipettiin....*kauhuskenaario :D*

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
huolestuttaa lukea täältä että tommosia äitejä on enemmänkin :( oon kyllä nähny pieniä isompien lasten kanssa ulkona, mutten koskaan yksinään

Minusta tuo on jopa riskialttiimpaa:

Vanhemmat eivät ehkä vahdi ikkunasta jatkuvasti, koska olettavat isompien lasten katsovan pienen perään, ja isommat taas keskittyvät omaan leikkiinsä eivätkä huomaa pienen lähtevän lipettiin....*kauhuskenaario :D*

no sekin totta..

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
missä ei aitoja ja suoraan tien vieressä? JA EDELLEENKÄÄN siinä missä tyttö leikki, ei ollut ikkunaa.

Omakotitalo, missä ei ole yhdellä seinillä ikkunoita laisinkaan?

huoh.. siinä kohdin missä lapsi leikki.

Daa. Näkeehän ikkunasta lapsen silti, vaikkei ikkuna tismalleen lapsen kohdalla olisikaan.

musta ja miehestä toi oli vaan tosi hurjan näköistä kun oli niin pieni, itte en koskaan jättäis. mietin vaan että onko se ihan normaalia että ton ikäset yksinään leikkii pihalla O_O

Mistä tiesit lapsen iän? Mun kaverin viisivuotias meni kevyesti alle kolmivuotiaasta, pääsi moneen paikkaan ilman sisäänpääsymaksua :D

musta ja miehestä toi oli vaan tosi hurjan näköistä kun oli niin pieni, itte en koskaan jättäis. mietin vaan että onko se ihan normaalia että ton ikäset yksinään leikkii pihalla O_O

meidän pihassa on ja mulla on tiukkapipon maine koska mun lapset ei saa ulkoilla yksin...

Yhteistyössä