Pieni vauva alakäyrän alapuolella rv 34?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Alkuperäinen kirjoittaja ElämääniEksynyt:
Mulla oli istukassa vikaa, käynnistettiinkin sitten laskettuna päivänä sikiön kasvun hidastumisen/pysähtymisen vuoksi. Kaikki oli lapsella ok syntymän jälkeen.

Sama juttu mulla. Minkäskokoinen sun vauva oli syntyessään?

2,4kg, syntyi 40+2 kun synnytys kesti niin kauan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ananaskirsikka:
Mulla oli istukassa vikaa, käynnistettiinkin sitten laskettuna päivänä sikiön kasvun hidastumisen/pysähtymisen vuoksi. Kaikki oli lapsella ok syntymän jälkeen.

Sama juttu mulla. Minkäskokoinen sun vauva oli syntyessään?

2,4kg, syntyi 40+2 kun synnytys kesti niin kauan :)

Niin ja kolmannessa raskaudessa sama, tyttö syntyi 35+ vko:lla ja painoa 1.9kg ja 43cm.

esikoinen 39+2 painoa 2025g 46cm ja sama toistui kuopuksen kohdalla kun istukassa oli blokkikin joten kiireellinen sektio 37+0 tyttö painoi 2030g 46cm. syytä ei löydy, kaikki minun lapset hyvin pienikokoisia.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei löytynyt syytä. Tyttö syntyi rv 34+4 1,9kg.

Miten alkoi synnytys? Oliko sinulla elämässä jotain erikoista silloin?

Ei ollut mitään erikoista,tämän tytön isovelikin syntyi keskosena rv 35+0. Jonkunlainen taipumus ilmeisesti siihen. Veljensä oli kuitenkin 2,4kg, eli ihan hyvän kokoinen.

Synnytykset alkoivat supistuksilla , tytön syntymää yritettiin pidätellä viikkoa ennen kun meinasi tulla jo silloin.

Raskaudet oli "riskiraskauksia" tai tarkemmin seurattavia ainakin, pojan raskaus verenvuodon takia ja tytön raskaus siksi, että oli supistuksia ihan vähän ollut puolivälissä ja esikoinen tullut meille keskosena.

Yhteistyössä