Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea! millä rv:lla syntyi?
Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea! millä rv:lla syntyi?
no,hö :/ tuskin on,laita vaan päivä meillekkin...Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:JOulun jälkeen. Ihan tarkkaa päivää en viitsi laittaa. JOs mnaapureilla on tiimarivihkot.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Onneksi olkoon! Milloin tyttö syntyi?
Onko syy selvillä, miksi oli noin pieni?Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea! millä rv:lla syntyi?
Mä olin aika samankokoinen syntyessäni Monesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:2700g ja 49cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli? :flower:
No siitä välistä, tarkalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä olin aika samankokoinen syntyessäni Monesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:2700g ja 49cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli? :flower:
Kolmas se on. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Ruusu:Onnea onnea!
oliko mones lapsi?
Mulla on ollut istukan toiminnan kanssa kaikissa kolmessa loppuraskaudessa vähän ongelmia, luulen, että istukka ei ihan kunnolla toiminut lopuun asti. Mutta varmaan kirii tuon painonsa masun ulkopuolella kiinni, sen verran hanakasti syö.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Onko syy selvillä, miksi oli noin pieni?Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Rv 40. Ett ihan täysaikainen. En oikein tidä, miksi oli noin pieni, muut on olleet isompia. Mutta ehkä on sitäkin pippurisempi. B)Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Paljon onnea! millä rv:lla syntyi?
Vietittekö uudenvuoden sairaalassa? Me oltiin tasan 2 vuotta sitten, hyvät näkymät oli Naistenklinikan viidennestä kerroksesta, sieltä niitä tulitteita kateltiinAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:No siitä välistä, tarkalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä olin aika samankokoinen syntyessäni Monesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:2700g ja 49cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli? :flower:
Ne on olleet yli kolmekilosia, ja tosiaan istukan kanssa on ollut vähän ongelmia kaikissa raskauksissa, tässä ehkä sitten eniten. TAi sitten se on muuten vaan pini syntyissään. Mutta niin ihana.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onnea! minkä kokosia sun muut lapset on ollu syntyessään?
Vauvojen keskipainoa ajatellen on pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita
*ei ymmärrä*
ja mä takasin =)Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:LAitoin takaisin. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Sydänlämpöiset onnittelut.
sulle on y-viesti
Kotiuduttiin just Uuden Vuoden aattona. Mutta tosiaan, siellä kaupungissa olis ollut varmaan paremmat tulitukset... oOis voinut pitkittää lähtöä jos olis hoksannut.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Vietittekö uudenvuoden sairaalassa? Me oltiin tasan 2 vuotta sitten, hyvät näkymät oli Naistenklinikan viidennestä kerroksesta, sieltä niitä tulitteita kateltiinAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:No siitä välistä, tarkalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä olin aika samankokoinen syntyessäni Monesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:2700g ja 49cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli? :flower:
Mä en kyllä olis halunnut siellä uuttavuotta viettää, mut pojalla oli bilirubiiniarvot koholla ja oli valohoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Kotiuduttiin just Uuden Vuoden aattona. Mutta tosiaan, siellä kaupungissa olis ollut varmaan paremmat tulitukset... oOis voinut pitkittää lähtöä jos olis hoksannut.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Vietittekö uudenvuoden sairaalassa? Me oltiin tasan 2 vuotta sitten, hyvät näkymät oli Naistenklinikan viidennestä kerroksesta, sieltä niitä tulitteita kateltiinAlkuperäinen kirjoittaja Mankell:No siitä välistä, tarkalleen.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Mä olin aika samankokoinen syntyessäni Monesko päivä syntyi? :heart: Ja luin sitten edelleen viestejä eteenpäin :ashamed: Kerro edes, että syntyikö mun pojan tai miehen kanssa samana päivänä Poika syntynyt 29.12. ja mies 31.12.Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:2700g ja 49cm =)Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Onnea! Miten pieni tyttö sitten oli? :flower:
Ahaa, mä olenkin joskus miettinyt tuota kun porukat taivastelee vauvojen kokoaAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Vauvojen keskipainoa ajatellen on pieni.Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita
*ei ymmärrä*
Suomessa syntyneet poikavauvat painoivat viime vuonna keskimäärin 3 556 grammaa. Tyttövauvat painoivat keskimäärin 3 439 grammaa. Pojat olivat keskimäärin 50,4 sentin pituisia, tytöt 49,6 sentin.
Meilläkin tyttö meni yli,ja silti oli vieläAlkuperäinen kirjoittaja Panppe:Täh? Onko se nyt niin pieni että jengi jo kyselee syitä MIKSI oli niin pieni? Jotkut on isompia, toiset pienempiä. Ihan luonnon laki, ei kai siihen mitään sen kummempia selityksiä tarvita
*ei ymmärrä*