F
fani
Vieras
Mä oon jääny koukkuun tuon sarjan uusintoihin. Nyt oon kuitenkin ihmetellyt, että Marylla ja Adamilla ei ole enää sitä vauvaa, jonka ne sai muutama jakso sitten. Mitä tapahtui?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mäkin katsoin tänään ekan kerran sit vuoden miekka ja kirves..eikös siinä joku sokeutunut? kaikki näytti olevan ihan terveitä ainakin vielä?
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:Mua huvitti ihan kauheesti kun ensin ne kyräilee toisiaan, sit toinen sanoo et rakastan ja siinä paikassa päätetään mennä naimisiin seuraavana päivänä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä löysin ihan kattavat PTP sivut netistä. Ilmeisesti Maryn vauva on kuollut tulipalossa pari jaksoa sitten. Se on ollut kaksoisjakso ja Yle on jättänyt sen näyttämättä poikkeuksellisen raakuuden takia. Kamalaa. Ja sivuilla myös sanotaan että sarja on hyvin fiktiivinen eli poikkeaa tositapahtumista juuri niinkuin Raitalankakäärmekin sanoi.
Alkuperäinen kirjoittaja t:http://www.youtube.com/watch?v=hL3gkS84gcg