pieni talo preerialla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nanna1980
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nanna1980

Aktiivinen jäsen
06.08.2007
1 796
0
36
kattoiko kukaan tänä aamuna ykköseltä sitä pieni talo preerialla? mä en ollenkaan muistanu että se mary sokeutui, vaikka oon kattonu tota sarjaa lapsena, kamala olo tuli, vaikka on vain ohjelma |O :'(

eikös se mary mee myöh.naimisiin sen andyn kanssa? :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä tän päivän jaksossa tapahtui sitten? Viime jaksossahan se jo sokeutui?

tää oli 2.osa , maryn vanhemmat laittoivat maryn sokeainkouluun, opetteli sielä pistekirjoitusa ym ja rakastui siihen adamiin, siitten koko ingalsien perhe päätti muuttaa samaan kaupunkiin ja aloittaa uuden elämän, mary ja adam perustavat sokeiankoulun, jossa alkavat opettaa.

tykkään kanssa sarjasta, mutta en myöskään, koskaan muista sitä katsoa! Saisivat lähettää tätä, vaikka koko yön putkeen, hyvä moraalinen sarja!

Miksi Mary sokeutui? Sokeutumisen kyllä muistan, mutta en muista syytä miksi?

Mä oon ostanut huutiksesta n.20e/kausi ne DVD.t 3 kausi puuttuu vielä....

Mut lapsena tosiaan katseltiin veljen kaa kaikki jaksot, ja itkettiin...

Mietin monesti ku siinäkin käsitellään aika rankkojakin juttuja, ja sillälailla hyvältä kantilta, et kuinka paljon se ohjelma on vaikuttanut mun tapaan esim. kohdella muita ihmisiä "lauran" tyyliin...

Täytyis näiden nykylastenkin kattoo toi ohjelma......

meidän esikoinen on alkanut katsoa sitä. Mieskin katsoi sitä lapsena, samoin minä. En kyllä muista paljonkaan enää. MOnta lasta niillä on yhteensä siinä? onko se mary vanhin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meidän esikoinen on alkanut katsoa sitä. Mieskin katsoi sitä lapsena, samoin minä. En kyllä muista paljonkaan enää. MOnta lasta niillä on yhteensä siinä? onko se mary vanhin?

Niin tietääkö kukaan?

Yhteistyössä