I
Isä
Vieras
Porvoossa lima lentää.
"No mun gyne on mies enkä todellakaan kertois sille tästä ongelmasta"
Buahahaha.
Suurin osa naisista vain tahtoo nais gynegologin...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Porvoossa lima lentää.
Buahahaha.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568322:Suurin osa naisista vain tahtoo nais gynegologin...![]()
Miksi edes ramppaa kokoajan gynekologilla, ellei ole sairas.
Mutta eihän tässä alotuksessa mitään järkeä olekaan, "liian märkä"... Sehän on hyvä että lätisee kunnolla kun pannaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin märkä itsekin;24568326:Sulla on löysä, niinkuin miehelläsikin, ei se märkyys niin paljoa vaikuta. No, useinhan isomunaisilla ei toimi niin hyvin, kuin pienimunaisilla.
Porvoossa lima lentää.
Buahahaha.
Hei, oikeesti, tuskin se tiukkuudesta on. Mun miehellä on niin iso halko, että wc-paperirullan hylsy ei mene seisokissa päälle. Mut jos oon tosi kostea, ei siltä tule. Normaalisti tulee liiankin äkkiä. Ja en ole synnyttänyt alakautta ja iso kuukuppi ei mene mulle (tuskallista sen poisotto vaikka oikein tekee, pieni kyllä menee). Jos on liukasta, ei vaan ole kitkaa yhtään. Ongelmaan on kaksi ratkaisua 1) tamppooni ennen seksiä esileikin aikana, kiskaise pois kun hommat alkaa 2) JUO GREIPPIMEHUA, monilla se lisää limoja, mutta luontaisesti limaisilla se kuivattaa. Itte oon ainakin kuin sahara jos otan greippimehua muka ovislimoja lisäämään.