Pieni seksiongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi edes ramppaa kokoajan gynekologilla, ellei ole sairas.

Mutta eihän tässä alotuksessa mitään järkeä olekaan, "liian märkä"... Sehän on hyvä että lätisee kunnolla kun pannaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Erittäin märkä itsekin;24568326:
Sulla on löysä, niinkuin miehelläsikin, ei se märkyys niin paljoa vaikuta. No, useinhan isomunaisilla ei toimi niin hyvin, kuin pienimunaisilla.

Olenko jotenkin mystisesti löystynyt kun lopetin pillerit?

Vaihdelkaa asentoja. Toisissa asennoissa saa enemmän painetta miehen suuntaan, jollloin puristusta tuntuu enemmän.

En oikein jaksa uskoa, että miehellä on iso, jos ei mitään tunne. Taitaa olla vikaa enemmän hänen tuntoherkkyydessä. Isoilla sitä ilmenee monesti.

Minä olen koko ikäni ollut ylikostea. Isomunaisten kanssa se ei ollut ongelma, vaan hyvä asia, koska silloin ei liukkaria tarvittu. Miehelläni taas on keskivertoa pienempi ja nyt kahden synnytyksen jälkeen olen löystynyt. Pienoisia ongelmia siis on, mutta eri asentoja kokeilemalla ollaan saatu parannusta asiaan.

tiedän tunteen. Mulla on tuo ongelma raskaana ollessa.. toki luulen sen johtuvan siitä, että mua ihan oikeesti panetttaa kokoajan. Voisin jopa sanoa, etten oo koskaan ennen tienny miltä ihan oikeesti panettaminen tuntuu, luullu vaan. mutta nyt tiedän!

Hei, oikeesti, tuskin se tiukkuudesta on. Mun miehellä on niin iso halko, että wc-paperirullan hylsy ei mene seisokissa päälle. Mut jos oon tosi kostea, ei siltä tule. Normaalisti tulee liiankin äkkiä. Ja en ole synnyttänyt alakautta ja iso kuukuppi ei mene mulle (tuskallista sen poisotto vaikka oikein tekee, pieni kyllä menee). Jos on liukasta, ei vaan ole kitkaa yhtään. Ongelmaan on kaksi ratkaisua 1) tamppooni ennen seksiä esileikin aikana, kiskaise pois kun hommat alkaa 2) JUO GREIPPIMEHUA, monilla se lisää limoja, mutta luontaisesti limaisilla se kuivattaa. Itte oon ainakin kuin sahara jos otan greippimehua muka ovislimoja lisäämään.

Kyllä se vaan lantionpohjan lihaksissa on se ongelma. Mutta, kai se miehesi laukeaa, jos ensin hoitaa itsensä aivan laukeamisen rajalla ja sen jälkeen työntyy sisääsi? En käsitä, miten saatte tästä ongelman.

[QUOTE="Nii";24568939]Kyllä se vaan lantionpohjan lihaksissa on se ongelma. Mutta, kai se miehesi laukeaa, jos ensin hoitaa itsensä aivan laukeamisen rajalla ja sen jälkeen työntyy sisääsi? En käsitä, miten saatte tästä ongelman.[/QUOTE]

No mutta miten selität sen että mitään ongelmaa ei ollut kun söin pillereitä? Kyllä se ois kiva ihan alusta loppuun yhdyntää harrastaa.

Hei, oikeesti, tuskin se tiukkuudesta on. Mun miehellä on niin iso halko, että wc-paperirullan hylsy ei mene seisokissa päälle. Mut jos oon tosi kostea, ei siltä tule. Normaalisti tulee liiankin äkkiä. Ja en ole synnyttänyt alakautta ja iso kuukuppi ei mene mulle (tuskallista sen poisotto vaikka oikein tekee, pieni kyllä menee). Jos on liukasta, ei vaan ole kitkaa yhtään. Ongelmaan on kaksi ratkaisua 1) tamppooni ennen seksiä esileikin aikana, kiskaise pois kun hommat alkaa 2) JUO GREIPPIMEHUA, monilla se lisää limoja, mutta luontaisesti limaisilla se kuivattaa. Itte oon ainakin kuin sahara jos otan greippimehua muka ovislimoja lisäämään.

Kiitos vinkeistä :) Taidan kokeilla tuota tamponia tänään ja yllättää miehen :D

Kyseessä on ns. ovulaatiolima. Juuri siksi se ajoittuu siihen aikaan kun halutkin suurimmat... Ko. lima auttaa siittiöitä pääsemään kohteeseensa paremmin :) Voihan olla että pillereiden aikana ns. heikot lantionpohjanlihakset eivät tuntuneet niin paljon juuri sen kuivuuden takia..?
En tiedä onko tähän mitään hoitokeinoa... Eli kysele vaan siltä gyneltä neuvoja!

Märkyys vie tuntoa vain, jos se on löysä ennestään. Moni kuiva kuvetteleekin olevansa kireä, kun on kitkaa. Onhan sitä kitkaa Saharassakin, vaikkei Sahara pieni paikka olekaan, ainoastaan vain kuiva.