Pieni seksiongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Ongelma on se että olen aivan liian märkä. Silloin kun söin pillereitä olin todella kuiva (eli tuntui kireältä) ja seksi todella hyvää. Kun alettiin yrittää esikoista (ja lopetin pillerit) olin aina liian märkä, myös ilman esileikkiä.

Nyt on taas sama ongelma kun yritetään toista lasta. Miehen on todella vaikea tulla sisään ja sitähän nyt vaadittais jos raskaaksi pitäis tulla... Muutenkin harmittaa kun kumpikaan meistä ei enää nauti seksistä samalla tavalla ja se nyt on vähän sellasta pakkopullaa ovulaation aikoihin :( Haluja kyllä on molemmilla, mut kun ei vaan tunnu tarpeeks.

Kakkoseen vain, ei toivottavasti ole liian limainen.

Ja jos lapsi tavoitteena, niin kakkosesta ykköseen kesken vauhdin (huom, kortsun kanssa kakkoseen). Tietysti voit poskeenkin ottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568212:
Sun miehelläs EI seiso, tai sillä on liian pieni pili :D

No ei todellakaan ole. Silloin kun alettin seurustella alkoi mulla jopa välillä vuotaa vertaa seksin jälkeen kun miehellä oli sen verran iso ja sattui aina muutaman päivän kunnes totuin... En ole havainnut kyllä mitään muutoksia koossa tai kovuudessa! Eli kyllä se vika mun märkyydessä on :(

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568216:
Eiku pyydä naimaan sillon ku sä nukut, ni et todellakaa oo märkä, sitä ennen runkkua siihe asti, et ku tulee sinuun, ni samantien laukee :D

Oon nykyään aina tosi märkä, ei auta vaikkei olisi edes esileikkiä. Ja oon niiiin kyllästynyt runkkaamiseen ja suihinottoihin.

[QUOTE="aloittaja";24568221]No ei todellakaan ole. Silloin kun alettin seurustella alkoi mulla jopa välillä vuotaa vertaa seksin jälkeen kun miehellä oli sen verran iso ja sattui aina muutaman päivän kunnes totuin... En ole havainnut kyllä mitään muutoksia koossa tai kovuudessa! Eli kyllä se vika mun märkyydessä on :([/QUOTE]
No miten ei sitten pysy sinussa, jos kerta iso on?
Eikö voisi tulla "pohjaan" asti, ja ihan pikkuhiljaa liikutella, siten, että ei olisi lähelläkään ulostuloa?
Kestää kauan, mutta ainakin pitäisi pysyä sinussa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568237:
No miten ei sitten pysy sinussa, jos kerta iso on?
Eikö voisi tulla "pohjaan" asti, ja ihan pikkuhiljaa liikutella, siten, että ei olisi lähelläkään ulostuloa?
Kestää kauan, mutta ainakin pitäisi pysyä sinussa. :)

Ollaan kuule tässä vuoden aikana jo kokeiltu kaikkea eikä mikään tunnu auttavan :(

[QUOTE="aloittaja";24568249]Ollaan kuule tässä vuoden aikana jo kokeiltu kaikkea eikä mikään tunnu auttavan :([/QUOTE]
Ettekä oo, meinaa yhtä: Riidelkää toisenne todella vihaisiksi, niin vihaisiksi, että olette valmiita eroamaan ja jättämään lopulliset hyvästit, ja sitten teette sen alasti, ettekä kosketa toisianne, ette katso että olette alasti, vaan pelkkää riitaa, ja sinä jatkat riitelyä kokoajan, ja miehesi rakastelee sinua kun sinä jatkat riitelyä, niin et mitenkään pysty olemaan silloin märkänä. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568262:
Ettekä oo, meinaa yhtä: Riidelkää toisenne todella vihaisiksi, niin vihaisiksi, että olette valmiita eroamaan ja jättämään lopulliset hyvästit, ja sitten teette sen alasti, ettekä kosketa toisianne, ette katso että olette alasti, vaan pelkkää riitaa, ja sinä jatkat riitelyä kokoajan, ja miehesi rakastelee sinua kun sinä jatkat riitelyä, niin et mitenkään pysty olemaan silloin märkänä. ;)

Kun se märkyys ei liity mitenkään kiihottumiseen, vaan oon koko ajan märkä ja valkovuotoakin tulee paljon (ja jotain väritöntä limaa). Ei se oo sellaista kiihottuneen märkyyttä vaan selvästi limaista (yöks)

[QUOTE="mä";24568271]Eikö teidän rahat riitä paperiin?[/QUOTE]

Ei auta. Poistaa ehkä märkyyttä muttei limaisuutta (joka tulee heti takas kun pyyhitään). Selvästi joku hormonijuttu kun pillereitten kanssa ei tätä ongelmaa ollu...

[QUOTE="aloittaja";24568277]Kun se märkyys ei liity mitenkään kiihottumiseen, vaan oon koko ajan märkä ja valkovuotoakin tulee paljon (ja jotain väritöntä limaa). Ei se oo sellaista kiihottuneen märkyyttä vaan selvästi limaista (yöks)[/QUOTE]
Siinätapauksessa, kannattaa tilata aika lääkärille, ota vaikka nais gynegologi, kerro hänelle murheenne. Tiedän, että hän osaa teitä auttaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24568282:
Siinätapauksessa, kannattaa tilata aika lääkärille, ota vaikka nais gynegologi, kerro hänelle murheenne. Tiedän, että hän osaa teitä auttaa. :)

No mun gyne on mies enkä todellakaan kertois sille tästä ongelmasta :ashamed:

[QUOTE="aloittaja";24568279]Ei auta. Poistaa ehkä märkyyttä muttei limaisuutta (joka tulee heti takas kun pyyhitään). Selvästi joku hormonijuttu kun pillereitten kanssa ei tätä ongelmaa ollu...[/QUOTE]

Eikö sinulla ole rahaa gynekologiin?

[QUOTE="mä";24568289]Eikö sinulla ole rahaa gynekologiin?[/QUOTE]

Mitä se gyne vois tehdä? Gynellä käyn muutenkin säännöllisesti (melkeen kerran kuussa lapsettomuushoitojen takia) eikä mitään tulehdusta tai muutakaan oo tullu esille.

[QUOTE="aloittaja";24568294]Mitä se gyne vois tehdä? Gynellä käyn muutenkin säännöllisesti (melkeen kerran kuussa lapsettomuushoitojen takia) eikä mitään tulehdusta tai muutakaan oo tullu esille.[/QUOTE]

Voi hyvää päivää. Naisgyne, etsi sopiva, neuvoo sinua ongelmassasi.

Outoa tässä on se että kun söin pillereitä oli ongelmana pikemminkin liika kuivuus (johon liukkari auttoi). Nyt pitäis jostain saada liukkarin vastakohtaa lisäämään kitkaa :D

[QUOTE="aloittaja";24568294]Mitä se gyne vois tehdä? Gynellä käyn muutenkin säännöllisesti (melkeen kerran kuussa lapsettomuushoitojen takia) eikä mitään tulehdusta tai muutakaan oo tullu esille.[/QUOTE]

No jos sä oot koko ajan jotenkin erityisen 'limainen' niin eikö gyne ole sitä huomannut? :O

[QUOTE="aloittaja";24568302]Väitätkö että miesgyne ei voi olla pätevä?[/QUOTE]
No ei me väitetä, etteikö mies gynegologi vois olla pätevä, mutta sinä tunnut olevan liian ujo kertoakseen miehelle ongelmastasi...
Pyydä samasta paikasta jossa käyt gynegologilla, että saisit naisen hoitamaan sinua,muutenkin nainen osaa auttaa naista paremmin. ;)