Pieni purkaus ja pari kysymystä. Liittyy nuoruuteen ja uniin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja joku vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

joku vaan

Vieras
Peruskoulussa olin hyvin suosittu poikien kesken ja päivittäin sain kuulla kaikenlaisia lepertelyjä ja suoria ehdotuksiakin.
En lähtenyt niihin itse koskaan pahemmin mukaan, kuittasin vain olankohautuksella, siksi kai se jatkuikin aina ysin loppuun asti. Nautin toki silti siitä ja viihdyin poikien seurassa.
Kasilla sitten yksi pojista ehdotti seurustelua ihan vakavasti...en kyennyt vastaamaan siihen mitään ja se asia jäi siihen. Olin itsekin ihastunut häneen, mutta en voinut edes ajatella seurustelevani. En ollut seurustellut koskaan, vasta oman mieheni kanssa eka kerran ja onnellisesti olemme naimisissa yhä. Meillä on pieniä lapsia, enkä vaihtaisi elämääni mihinkään.
Kuitenkin tämä poika, mies jo nykyään, on jäänyt kummittelemaan mieleeni, tosin päivänvalossa en häntä juurikaan ajattele, saati sitten kaipaa "siinä mielessä"...mutta: unia näen hänestä todella usein! Erittäin kiihkeitä unia, joissa aina saamme hyvän tilaisuuden viimein maistaa toisiamme, mutta joku tulee häiritsemään tai jotain tapahtuu juuri ratkaisevalla hetkellä ja menetän hänet...........aina tämä sama juoni!! Saatan olla jopa oikeasti kostunut kun herään ja häpeän jotenkin näitä unia! En viitsi kertoa näistä miehelleni, koska todellisuudessa en tästä lähtisi hänen(kään) kelkkaan!
Miten saan nämä unet katoamaan???
Peruskoulun jälkeen en ole häneen törmännyt, tiedän vain paikkakunnan missä hän asuu, en mitään muuta. Enkä oikeasti edes välitä tietää.
Mitä nämä unet tahtovat kertoa?? Miten pääsen niistä eroon?

sulla on menneisyydessä jotain jonka joko olet jättänyt tavallaan kesken ( ei välttämättä liity tuohon poikaan just ) tai sitten sulla on menneisyydessä jotakin josta sun kannattaa nyt ottaa oppia tai inspiraatiota.

onko unissa usein vesistöä, tai laivoja? kuka henkilö tulee uneen ennen poikaa, vai onko pelkästään tämä poika?

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
sulla on menneisyydessä jotain jonka joko olet jättänyt tavallaan kesken ( ei välttämättä liity tuohon poikaan just ) tai sitten sulla on menneisyydessä jotakin josta sun kannattaa nyt ottaa oppia tai inspiraatiota.

onko unissa usein vesistöä, tai laivoja? kuka henkilö tulee uneen ennen poikaa, vai onko pelkästään tämä poika?

Minulla on useampia asioita jotka on jäänyt kesken (ja joihin en voi enää palata), siinä mielessä että ne vähän vaivaavat ja minulla on useampia asioita, joista on syytä ottaa oppia ja joita ei tulisi enää tehdä...

Ei niissä vettä ole eikä laivoja. Ja monesti muitakin, mutta ei ketään tiettyä, yhtä.

sitten se liittyy jotenki häneen sitten. jotain ehkä teidän alkuajoista, tai sittenteille tulee joku vaihe jossa sinun tulee käyttää aijemmin oppimaasi jotta voisitte selvittää asioita.

nibbler.. saanko kysyä, että mitä sitten tarkoittaa jos on useasti laivoja?? näen nimittäin todella useasti erilaisia laiva-unia..tai oikeestaan aina oon risteilyllä, mutta vetten päällä yhtäkaikki.. jäi kiinnostamaan.. :)

Yhteistyössä