trägääm
matokin venyessään oheneeAlkuperäinen kirjoittaja Vai niin?:Ai kasvatit sitä 15-17 senttiä? Just just. Eli jos se oli ennen sanotaanko vaikka 15 senttiä niin nyt se on 30-32 senttiä. Haha!
matokin venyessään oheneeAlkuperäinen kirjoittaja Vai niin?:Ai kasvatit sitä 15-17 senttiä? Just just. Eli jos se oli ennen sanotaanko vaikka 15 senttiä niin nyt se on 30-32 senttiä. Haha!
Voiko joku jäädä ilman?Alkuperäinen kirjoittaja Pikkupili:Kaikki saa ja kaikilta saa kaikki ei vaan saa kaikilta.
kiva kun jollakin on tyttöystavä ja teillä kivaa yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja normaali pilinen:kasvatin 15 senttisen pilin andro menetelmällä 8kk aikana 2cm pitemmäksi.nyt 17cm.Tyttöystävä on tyytyväinen,minä myös.EI ohentunut venyessään,vaan paksuni 1cm.
>Vastaus=Andromedigal >Tutustu.Alkuperäinen kirjoittaja Tyvikyrpä:Mulla on 18-19cm muna ,mutta haluaisin isomman.Mulle on ihan sama tykkääkö naiset vai ei ,haluan vaan kasvattaa sen isommaks.
No mulla kun oikein seisoo, on mittaa 13cm, 4cm paksu. Levossa jotain alta 4cm pitkä. jotain 3cm paksu. Tekeekö tuolla mitään. Olen joskus haaveillut, että joku ISO-kytpäinen ukko Naisi vaimoani takaapäin minun katsellessa, ja pääsi itse sitten "liukaille" Onko mitään järkeä ?
Niinhän se on kun järki loppuu, niin vehkeet suurenevat..
Tuossako selitys sanonnalle, järjettömänsuuri?Niinhän se on kun järki loppuu, niin vehkeet suurenevat..
EI OLE järkeä!!!!!!No mulla kun oikein seisoo, on mittaa 13cm, 4cm paksu. Levossa jotain alta 4cm pitkä. jotain 3cm paksu. Tekeekö tuolla mitään. Olen joskus haaveillut, että joku ISO-kytpäinen ukko Naisi vaimoani takaapäin minun katsellessa, ja pääsi itse sitten "liukaille" Onko mitään järkeä ?
Sopii mullekin, yleensä pieni pili antaa upean nautinnon anaalissa ja liukuu edes takas helpommin kuin isompi kalu. Molemmat siis käy, isot ja pienet, riippuu omistajan taidosta miten niita vehkeitä osaa käyttää.Minusta pieni pippeli on vaihteluna ihan hauska juttu. Kun yleensä "itse täydellisyys" miehillä on aika isot jotain 18-22 cm, eiväthän he muuten uskaltaisi ravintoloissa lähestyä niin rohkeasti, niin on välillä kiva iskeä rumempi yleensä ylipainoinen mies joilla usein on 10-15 senttinen heppi. Saa tehdä enemmän työtä työntöihin vastatessa että tuntuu ja tämähän on hyvää treeniä ja tuntuu ihan kivalta. Komeiden täydellisten miesten isot kalut taas usein sattuvat kovassa nylkytyksessä.