Pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nolona

Vieras
Olen huolissani 3-vuotiaan peniksen koosta. Mita olen huomannut samanikaissista pojista etta heidan peniksensa on paljon isompi:( Seka olen monesti hoitanut paljon nuorempia poika vauvoja ja heidankin penikset on paljon isompia. Onko syyta huoleen, kellaan muulla vastaavaa?

Jos luoja on pienen peniksen suonut niin minkäs sille poika mahtaa kun asian kanssa oppia elämään, eipä turhia juostessä häiritse...

Joka tapauksessa, miehen eli kehittyy lopulliseen kokoonsa vasta teini-iässä, eli toivoa on vielä =)

sun olla huolissas jostain muusta?Eihän tuossa ole järjen häivää!Mitä ihmettä se edes äitiä haittaa pojan peniksen koko, jos saan kysäistä?Jos siitä pienuudesta ei oikeasti ole mitään haittaa pissatessa ym. niin eiköhän se ihan soiva peli ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Pellervo:
Jos luoja on pienen peniksen suonut niin minkäs sille poika mahtaa kun asian kanssa oppia elämään, eipä turhia juostessä häiritse...

Joka tapauksessa, miehen eli kehittyy lopulliseen kokoonsa vasta teini-iässä, eli toivoa on vielä =)

Kiitoksia Pellervo:) Taytyy vain toivoa etta se lahtee siita kasvuun. Mulla vaan niin saalittaa poika parka:(

Alkuperäinen kirjoittaja Ella:
sun olla huolissas jostain muusta?Eihän tuossa ole järjen häivää!Mitä ihmettä se edes äitiä haittaa pojan peniksen koko, jos saan kysäistä?Jos siitä pienuudesta ei oikeasti ole mitään haittaa pissatessa ym. niin eiköhän se ihan soiva peli ole.

No jos yhtään on tavannu pienipeniksisiä miehiä, jotka ei (vielä) ole sinut asian kanssa niin ei sitä kohtaloa tahtomalla tahdo omalle lapselleen! Niin kauan kun ukot jaksaa asiasta vaahdota eli muinaisesta menneisyydestä hamaan tulevaisuuteen.

vaan näiten poikieni pippeleitä, joten en tiedä. Hieman erilaisia on noi veljesten pippelit. Varmaan tosiaan murrosiässä sitte muotoutuu ja sitähän minä en sitten näe!