pieni patti kainalossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi

Vieras
yks kaks huomasin suihkussa kainaloa pestessä että oikeassa kainalossa on jokin patti... ei sitä helposti tunne... on jotain hyvin pehmeää materiaalia oleva juttu, liikkuu, ei ole kipeä eikä kainalo muuten ole omituinen. imusolmuke se ei mun mielestä ole. eikä se patti ole edes oikein pyöreä, mutta jokin se on... voisko se olla jokin rasvapatti? millainen on rasvapatti? entäs tulehtunut hikirauhanen? mitään ongelmia patti ei aiheuta. pitääkö mun olla kuinka huolissaan?!

Voi olla jokin rasvapatti, yllättävän yleistä.
Jos kipeytyy (älä nyt ainakaan ränklää, sitten kipeytyy varmasti) niin lääkäriin meno olis ihan paikallaan.

Mulla on ollut kainalossa paise, se oli tuollainen möykky ja tosi kipeä. Mutta useimmiten mun kainalopatit on olleet jotain suurentuneita imurauhasia tai jotain. Varsinkin jos se liikkuu niin ei varmaan ole mitään vakavaa - syöpä on sellainen kiinteämpi juttu. Patit tulee ja menee. Seuraa, ja jos suurenee tai ei mene muutamassa viikossa/kuukaudessa pois niin mene lääkäriin.

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaana? Maitorauhaskudosta voi olla kainalossakin, pehmeinä patteina.

imetän 4-kuista täysimetyksellä kyllä

:D Sit veikkaan vahvasti tätä.

tää vois todella olla todennäköinen. tän patin huomasin ehkä kuukaus sitte... ja ku sitä painelee ni se tuntuuki jotenki samanlaiselta siis ulkomuodoltaan ku noi maitorauhaset paitsi et se myös tuntuu samalta...

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Raskaana? Maitorauhaskudosta voi olla kainalossakin, pehmeinä patteina.

imetän 4-kuista täysimetyksellä kyllä

:D Sit veikkaan vahvasti tätä.

tää vois todella olla todennäköinen. tän patin huomasin ehkä kuukaus sitte... ja ku sitä painelee ni se tuntuuki jotenki samanlaiselta siis ulkomuodoltaan ku noi maitorauhaset paitsi et se myös tuntuu samalta...

Juu, ei sille tarvi mitään tehdä. Häviää itsekseen sit, kun imetys loppuu. Joillekin tosin voi jäädä sellanen kohouma sinne kainaloon pysyvästi (on tavallaan ylimääräinen maitorauhanen ), mut ei niillekään mitään tehdä.

Yhteistyössä