SatuKa Jäsen 15.05.2007 364 0 16 23.08.2010 #1 Muistaako kukaan miten menee sanat seurakunnan kerhoissa usein laulettiin Pieni päivänkukka kerrohan... -lauluun? Lapset haluavat laulaa sitä mutta minä en muista paria sanaa pidemmälle eikä googlekaan osannut minua auttaa.
Muistaako kukaan miten menee sanat seurakunnan kerhoissa usein laulettiin Pieni päivänkukka kerrohan... -lauluun? Lapset haluavat laulaa sitä mutta minä en muista paria sanaa pidemmälle eikä googlekaan osannut minua auttaa.
Y Ys Jäsen 17.08.2010 484 0 16 23.08.2010 #2 Eipä näytä löytyvän netistä... katso paikallisen kirjaston kokoelmista.
T Tässäpä olis sanat Vieras 23.08.2010 #3 Pieni päivänkukka, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Antoi mulle sateen, päivänpaisteen, siksi avaan kukkasen. Pieni laululintu, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Joka päivä antoi ruuan, juoman, siksi aina laulelen. Pieni lapsikulta, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Sydämeeni antoi ilomielen, siksi laulan kiittäen.
Pieni päivänkukka, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Antoi mulle sateen, päivänpaisteen, siksi avaan kukkasen. Pieni laululintu, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Joka päivä antoi ruuan, juoman, siksi aina laulelen. Pieni lapsikulta, kerrohan, mitä teki Isä taivahan. Sydämeeni antoi ilomielen, siksi laulan kiittäen.
SatuKa Jäsen 15.05.2007 364 0 16 23.08.2010 #4 Ihanaa, kiitos. Meidän kaksvuotiaat pyytää koko ajan laulamaan isä taivahan. Nyt ei tarvi odottaa keskiviikon kerhoa. =)
Ihanaa, kiitos. Meidän kaksvuotiaat pyytää koko ajan laulamaan isä taivahan. Nyt ei tarvi odottaa keskiviikon kerhoa. =)