Pieni nainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kookas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kookas

Vieras
Olen mieltynyt todella pieniin naisiin. haluaisin kuulla nyt teiltä arvon naiset, siis pienikokoiset, että olisitteko valmiin sänkyyn tällaisen hieman yli 190cm ja 98kg painavan komeahkon miehen kanssa. Olisi aivan upeaa tuntea naisen hento pieni vartalo omaani vasten ja pitää sitä hyvänä kaikin mahdollisin tavoin.

Samat mietteet minullakin kuin edellisellä. Itse olen hiukka yli 150 cm pitkä ja oma mies, pituutta noin 175, tuntuu juuri sopivalta. Yhtään pidempi ei ainakaan minulle kävisi!

Mieltymykseni minulla on ihanat isot miehet.Pituutta itseltäni löytyy 152 cm ja koskaan en ole ajatellut minkä mittainen miehen pitää olla...lyhin miehistäni on tainnut olla about 180cm...yleensä tahtoo vain olla niin että pitkät/isot miehet katselevat pitempiä naisia.

Harmi jos joku kokee minun laiseni pelottavana, miksiköhän?:( En haluaisi satuttaa vaan hellästi helliä. Tietysti monesta käytännön syystä seurustelua ajatellen on käytännöllistä olla enemmän saman kokoinen mut esim seksiä se ei ole haitannut esim noin 165cm pitkien ja hoikkien naisten kans.

Minua ihmetyttää toi,käytännöllisyys?!Onhan pituuserossa hyviäkin puolia...ei tarvitse esim. edes tikkaita yläkaappeihin,heh:)Mut seksistä olen todella samaa mieltä kanssasi,tietysti päinvastasesta näkökulmasta;)

pitkät miehet on mun heikko kohta! Ahh.
itse en tosin ihan lyhyimmästä päästä edes ole mut aijaij, Kaikki pitkät miehet tuntuu vielä kaikenlisäksi olevan komeita! Vai onkohan se vaan se itsevarmuus ja charmikkuus.... ;)

no mitä tarkoitat todella pienillä naisilla? Täällä on ilmoittautunut 152-166 cm naiset, joista 166 ei enään ole lyhyt.
miten tuon kokoinen mies voi hellästi rakastella pientä naista. ..nainen rusentuu alle.... 'toisekseen pienet naiset eivät välttämättä halua olla paapottavana jatkuvalla syötöllä...

Itse olen 157 cm ja kylläpä innostuisin kovasti =). Tykkään pitkistä rotevista miehistä, eikä sinne alle rusennu, jos vaan mies homman osaa. Ja voihan nainen kömpiä päällekkin, takaapäin ja voi, asentojahan riittää =).

Olisin...tosin oma mies lähes samoissa mitoissa kanssasi. Olen aika laiha ja hento 166/49. Rakastan jostain syystä isoja miehiä. No me ollaan miehen kanssa löydetty toisemme, hän kun tykkää siroista ja laihoista naisista. On siinä huonotkin puolensa kun toinen on puolet isompi.

Kyllä teidän mittanne ovat aivan ihanat. Pienuus on tietysti kiinni pituudesta mutta myös muu rakenne vaikuttaa, siis onko roteva tai hento. Kiva kuulla että noin moni tykkää. Mikseihän kuitenkaan vastaavia pareja näe paljoa tuolla kaupungilla? Käytännöllisyys on esim tanssimisessa ja seisaallaan suutelemisessa. Lisäksi auton penkin säädöt, kodin kalusteiden mitat jne. Seksi kyllä sujuu ja eihän miehen ole tarkoitus röhnöttää koko painollaan miehen päällä, en ainakaan minä tee niin.

siis eihän 166 ole pieni??? minä käsitän pienen naisen reilusti alle 160 cm lähempänä 150-155 cm. sekä sirona ja hoikkana. ei 166 ole pieni vaikka hoikka olisikin..
omituista.. itse olen 170 ja pidän itseäni suht pitkänä,. en siis ilmeisesti ole? neljässä sentissä ei niin paljon eroa ole.

Itse olen 160,47 ja koen olevani pieni. Ennen kuin menin naimisiin, niin suurikokoiset miehet hakivat lähinnä eksoottista seksiä hoikalta naiselta, eivät halunneet vakiintua. Nyt naimisissa 170 kokoisen miehen kanssa.

no siis 181 ja 152 nyt vielä menettelee, mutta kelatkaa oikeasti 190 ja 150 pareja... koomisen näköista ja pakkohan ton olla vaikeetakin... ellei mimmi sitten tosiaan tykkää siitä että heppu koko ajan nostelee tms.
itse tykkään että paras pituus ero on 10-15 cm.

Niin, vaikea sanoa onko kyseessä alitajuisesti eksotiikan haku vai halu hallita tilanne naisen kans vai mitä. Mut kiva on esim ""hyppyyttaa"" pientä hentoa naista päällään ratsastamassa, noin jos seksiä ajattelee. Se miltä näyttää kun kulkee eri kokoisen parin kans on sit katsojien ongelma jos se on koommista tai mitä vaan.

Hyviä mielipiteitä teillä ollut. Asiallista keskustelua asiallisesta aiheesta. Jos jotain kiinnostaa jutella lisää niin täältä pesee koko varren mitalla. Olen myös huomannut että tällä varrella on hyvä ""suojella"" naistaan, ei kaikki turhat jannut pyöri naista kiusaamas. Oispa kiva ottaa joku pieni sievä nainen kainaloon ja lähtee petiin.

Minä olen 157 cm ja mieheni 187 cm. Onhan tuossa tuota pituuseroa, mutta kyllä ne hommat onnistuu mukavasti :) Eikä tarvitse tosiaan mitään tikkaitakaan kotihommissa, kun saa huutaa miestään apuun hoitamaan pään yläpuolella tapahtuvat asiat ;D Ainoa haittapuoli on, että suudellessa minun pitää mennä varpailleni ja hänen täytyy vähän kyyristyä. Mutta kaikkeen tottuu :j

Anteeksi, olet oikeassa, närkästyin turhaan. Joskus vain pienikokoisena harmitti, kun piti jostain miehestä vähän normaalia enemmän ja huomasi, että vain seksi kiinnosti ja itse olisi halunnut enemmän.

Yhteistyössä