Pieni moka pankilta...nyt olis mahis ottaa hatkat maailman

ATB
toiselle reunaa ja elelis vielä herroiksikin hetkeksi aikaa... :whistle: Vähän rahojen siirrossa mokailivat näköjään... :whistle:

No taidampa kuitenkin jäädä koto suomeen ja soittaa pankkiin että kurkatkaas mun tilille...olisko pieni virhe sattunu..? :whistle: :whistle:
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:28 Arkadian Ulla kirjoitti:
Juu parempi ehkä ottaa yhteyttä, muuten saattaapi ite joutua syytteeseen. Onkos isostakin summasta kyse?
No kyllä tässä puhutaan sellasesta summasta että mua ihan pyörryttää kun kävin tilille kurkkaamassa.. :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:28 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:28 Arkadian Ulla kirjoitti:
Juu parempi ehkä ottaa yhteyttä, muuten saattaapi ite joutua syytteeseen. Onkos isostakin summasta kyse?
No kyllä tässä puhutaan sellasesta summasta että mua ihan pyörryttää kun kävin tilille kurkkaamassa.. :whistle:
Mä todennäköisesti saisin jonkin kohtauksen, jos tilillä oliskin yhtäkkiä mielettömästi rahaa...
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:28 Tämätyttö kirjoitti:
Ootkos varma, ettet ole Lotto-kuponkiin täytänyt sitä rahat suoraan tilille -lappua ja nyt oliskin iso voitto pamahtanut kohdalle =)
Oliskin. :D Tässä on kyllä ihan selvä moka kyseessä..haluttiin maksaa pari isoa lainaa kokonaan pois niin siirtivätkin mun tilille sen summan verran rahaa. :eek: :D
 
Peerjou
Siinä on vaan sellainen mutta että pankki voi nostaa syytteen petoksesta ja niin on tapahtunutki pienienkin rahasummien kohdalla. Mielummin siis kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin hetimiten.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:31 Peerjou kirjoitti:
Siinä on vaan sellainen mutta että pankki voi nostaa syytteen petoksesta ja niin on tapahtunutki pienienkin rahasummien kohdalla. Mielummin siis kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin hetimiten.
ap varmaan olikin ihan tosissaan jutun suhteen... huumoria ihmiset, mihin se on hävinnyt? :LOL:
 
pankintäti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:30 ATB kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:28 Tämätyttö kirjoitti:
Ootkos varma, ettet ole Lotto-kuponkiin täytänyt sitä rahat suoraan tilille -lappua ja nyt oliskin iso voitto pamahtanut kohdalle =)
Oliskin. :D Tässä on kyllä ihan selvä moka kyseessä..haluttiin maksaa pari isoa lainaa kokonaan pois niin siirtivätkin mun tilille sen summan verran rahaa. :eek: :D
Ne kierrättää sen rahan todennäköisesti vain sun tilin kautta, eli lainat menee sieltä valitettavasti myöskin :D Yleensä lainat maksetaan välitilin kautta, mutta ei aina. Ainakin meidän pankissa ajot menee vielä tunnin välein, eli siirrot ei näy reaaliajassa.

Ja vaikka olisikin jokin inhimillinen erehdys, niin ne tulee vastaan illalla kassaa sulkiessa ;) Eli rahat ei voi millään keinoin "jäädä" tilillesi, koska sen henkilön kassa heittää ja pahasti illalla, joka on ne siirrot tehnyt :D
 
hihhei
muhun vois iskee pieni piru näin rahattomana. tosin kerran kävi kiva ylläri. edesmennyt anoppi aikoinaan laittoi miehen tilille muhkean summan rahaa. käytiin kattoos saldoa, ja oltiin lentää persuuksille...
 
ATB
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 12:31 Peerjou kirjoitti:
Siinä on vaan sellainen mutta että pankki voi nostaa syytteen petoksesta ja niin on tapahtunutki pienienkin rahasummien kohdalla. Mielummin siis kannattaa ottaa yhteyttä pankkiin hetimiten.
No mulla ei kyllä oo käynyt edes mielessä että mä noista senttiäkään nostaisin. :D Mies soittaa just pankkiin... :whistle:

Pitääkin mennä äkkiä vielä katsomaan tilille,pian tässä tippuu maanpinnalle kuitenkin...no tuntuipas mukavalta olla hetken rikas. :whistle: :D
 

Yhteistyössä