K
kuhan mietin
Vieras
Mua on alkanut oikeasti ihmetyttään, nähtävästi pienituloisten, keskustelut ja kannanotot näistä hallituksen päätöksistä. Ei kaikki, mutta iso osa, sanoo että "katainen eläköön kuukauden sillä ja tällä tuella niin plaa plaa plaa" - siis eikö suomen maassa saa elää tulojensa mukaan, vai pitääkö KAIKKIEN elää niin kuin kaikkein pienituloisimmat ja sitten loput tulot jemmataan jonnekin? jotain varten? MITÄ varten pienituloiset siten huutavat lisää rahaa, jos sitä ei kuitenkaan nekään saisi käyttää joilla sitä on yhtään enemmän?
Sehän on kommunismia, jos kaikilla pitää olla yhtä kurjaa jos itselläkin on. Ja minä lue itseni kovinkin pienituloiseksi, tosin luulin että perheemme on hyvätuloinen, koska meillä on koti ja ruokaa ja kaikki perusasiat hyvin, mutta nähtävästi sitä ei lasketakaan sen mukaan
Sehän on kommunismia, jos kaikilla pitää olla yhtä kurjaa jos itselläkin on. Ja minä lue itseni kovinkin pienituloiseksi, tosin luulin että perheemme on hyvätuloinen, koska meillä on koti ja ruokaa ja kaikki perusasiat hyvin, mutta nähtävästi sitä ei lasketakaan sen mukaan