I
ISOmies
Vieras
Outoa että miehellä pitäisi olla mahdollisimman iso kulli ja naisella mahdollisimman pieni pimpsa; oletuksena on aina, että mitä tiukempaa -- enemmän kitkaa -- sen parempi. Itse -- miehenä -- olen ainakin huomannut, että tiukka ei tunnu niin hyvältä kun vähän väljä: hyvä esimerkki tästä on suihinotto. Suuhan on todellä väljä yhteenkään #&%?$!* verrattuna ja suihinottaminen tuntuu paljon paremmalta kuin paneminen. Samaten parempi on vähän laajempi, läpimärkä #&%?$!*, joka tuntuu todella hyvältä.
En oikein usko, että olisin ainoa, jonka kulli tykkää vähän hienovaraisemmasta stimulaatiosta kuin jostain infernaalisen tiukan #&%?$!* purisuksesta. Itse olen ainakin tyytyväinen siihen, ettei minulla ole mikään jättikulli, koska luulen että jäisin silloin paljosta nautinnosta paitsi.
En oikein usko, että olisin ainoa, jonka kulli tykkää vähän hienovaraisemmasta stimulaatiosta kuin jostain infernaalisen tiukan #&%?$!* purisuksesta. Itse olen ainakin tyytyväinen siihen, ettei minulla ole mikään jättikulli, koska luulen että jäisin silloin paljosta nautinnosta paitsi.