Pieni gallup, auttakaa: Milloin aloitatte lugesteronit?

Mulle lääkäri määrännyt aina pakastetun alkion siirron jälkeen seuraavana aamuna aloitettavaksi ne luget... ja mietin, että meneekö se ihan oikein ja olisin kiinnostunut muiden kokemuksista.

Kiitos vastauksistanne! :heart:
 
Voitko kertoa miksi sulle tehdään lääkkeellisesti tuettu PASsi... siis mitä se tarkoittaa?
Itselleni tehdään passit ihan normaaliin kiertoon, lääkkeenä ainoastaan ne luget?
Mitä toimenpiteitä sulle on tehty, että on päädytty tekemään lääkkeelliseen passiin?
Mietin vain, että saankohan minä sitä parasta mahdollista hoitoa ja miksi esim. mulle ei tehdä lääkkeelliseen kiertoon.

Tai mä oon tyhmä enkä ymmärrä :headwall:
 
RouvaP Uskon, että suurin syy lääkkeelisesti tuettuun PAS:iin on julkinen hoitopaikka. Lääkkeelisesti tuetussa PAS:ssa ovulaation ajoittumisella ei ole niin tarkkaa merkitystä, kuin luonnolliseen kiertoon tehdyllä PAS:lla. Ja jos ovulaatio tapahtuu tiistaina tai keskiviikkona, niin siirtoon ei pääse, koska julkinen puoli ei tee siirtoja viikonloppuisin. Itse olisin tahtonut luonnolliseen kiertoon PAS:n, koska kiertoni on täysin säännöllinen, joten ovulaation olisi pystynyt bongaamaan aika tarkasti, mutta ns. liukuhihnahomma julkisella puolella ei antanut tähän "mahdollisuutta". Toisaalta olin tyytyväinen tähänkin yritykseen, koska mun tuurilla siirtoon ei olis tietenkä päästy. Luonnollinen kierto on aina parempi kuin lääkkeellinen, joten älä murehdi. Mulla lääkkeenä oli Lugejen lisäksi Zumenon, joka on kohdun limakalvoa kasvattaa lääke. Eli yhteenevtona: mikäli kierto on normaali, alkionsiirto voidaan tehdä luonnollisella kierrolla.
 

Yhteistyössä