pienet rinnat

• Viestiketjun aloittaja tyttönen
  • Ensimmäinen viesti
tyttönen
minulla on todella pienet rinnat ja toinen vielä huomattavasti pienempi!(tiedän että ne eivät kuulukkaan olla symetriset mutta ero on häiritsevän suuri)olen aina halunnut omistaa isommat rinnat,en siis todellakaan mitään epäaidon isoja,ihan luonnolliset ettei aina tarvitsisi häpeä ja piillotella pieniä rintojani.

olen jo pari vuotta harkinnut silikonien laittamista,mutta tullut kyllä siihen tulokseen että en taidakkaan.ensinnäkin niiden laittaminen maksaa paljon ja siinä on omat riskinsä.ja sitten jos niissä ilmautuu jotai ongelmia niin taas menee rahaa!eikä minua edes itseasiassa houkuta se että minussa lilluisi kaksi silikonimöykkyä.. :/

onko han olemassa mitään muita suurennus keinoja..??onko jollain kokemusta esim silikoneista tai muista suurennus keinoista?kiitos jo etukäteen:)!

et
Minkä ikäinen olet?
Paino, pituus?
Onko suvussasi pienirintaisuutta?

Hyvillä rintaliiveillä saa näyttävyyttä. Vähän toppaustakin niissä on.

Hyvä ryhti saa naisen näyttämään kauniimmalta.

Hyvä lihaskunto auttaa rintoja kohoamaan.

Vähän lisää rasvaa luiden päälle ja useimmilla se näkyy myös rinnoissa.

piip
Juu, siis rasvaa sisältävät. Eli syöt luultavasti liian vähän rasvaa, niin ei rinnatkaan kasva, koska ne sisältävät rasvaa. Juuston on esim. rasvaista ja kerma, jäätelö....

hipsis
Hei Tyttönen! Miksi haluat isot rinnat? Olet luultavasti tosi hoikka, ja tällöin valtavat rinnat ilman silikoonia ovat aika sula mahdottomuus. Itseäni vaivasivat nuorena pienet rinnat, mutta äiti lohdutteli, että näyttää paljon hoikemmalta kun on pienet rinnat. Nyt kun kiloja ja ikää on tullut lisää, rinnatkin ovat suurentuneet, mutta nyt haluaisin pinet rintani takaisin. Nehän ovat ihan sievät ja näppärät. Joku tässä jo aikaisemmin sanoikin, että pidä ryhti hyvänä ja selkä suorana. Kokeile erialisia geeli + push-up liivejä, nykyään ne ovat tosi hyviä ja antavat varmasti kaunista korostusta tarpeen tullen. Ole ylpeä itsestäsi, toisilla isot rinnat ovat kauniit, mutta toiset ovat kauniimpia pienillä rinnoilla.

Yhteistyössä