pienet pimpit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nössö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikä se pimppi veny ku poja tulee vastaan silloin tulee pohja vastaan sen tietää tyhmenpikin, no ainakin jos aivot sijaitsee yläpäässä. Ei ole venynyt tähän päivään saakka niin tuskin venyykään ja nainen sentään on synnyttänyt 3 lasta, joka nyt sinäänsä ei kai syvyyteen vaikuta.

Toiset naiset omaavat venymättömän vacinan ja sinulla on ollut huono tuuri, kun olet saanut ristiksesi sellaisen. Kuvittelet olevasi tosi nero, ilkeä sinä olet ja kuvastaa tosi tyhmää ihmistä. Latele vaan ilkeyksiäsi lisää. Vai joko tyhjeni sanavarastosi. Kenelle on lusikalla annettu, niin siltä ei voi kapustalla vaatia. Laita akkasi tutkimuksiin, äläkä hauku viattomia. JÄRKI KÄTEEN TAI MENE HOITOON!!!

Viimeksi muokattu:
Tänään telkussa: Alapää uusiksi!

Alapään pienennys- ja muokkausleikkaukset valtaavat alaa Yhdysvalloissa. Dokumentissa seurataan näihin toimenpiteisiin turvautuvia naisia ja kuullaan asiantuntijoiden mielipiteitä tästä kiistellystä plastiikkakirurgian muodosta.

TV Viisi Ma 04.04.2011 klo: 23.15​

Alkuperäinen kirjoittaja lääkärisetä;10848575:
se,että vaimosi vakina on liian kuiva eikä kostu kunnolla. Kunnollinen esileikki on silloin tarpeen ja kosteusvoiteiden käyttö. Kannattaa nuolla pimppa ensin märäksi. Kyllä konsteja löytyy lukermattomia ja ellei kotikonstit auta niin kynen vastaanotolle.

Kyllä meillä kotikonstit riittää ja hyvin :)

Näyttää olevan toisille miehille vaikea paikka suostua uskomaan, että naisten pilluissa voi pohja tulla isolle kalulle vastaan. Keksitään kyllä vaikka miten uskomattomia selityksiä pillun vioista tai vaikka sairauksista.

Näyttää olevan toisille miehille vaikea paikka suostua uskomaan, että naisten pilluissa voi pohja tulla isolle kalulle vastaan. Keksitään kyllä vaikka miten uskomattomia selityksiä pillun vioista tai vaikka sairauksista.

Aivan käsittämätöntä, että joku voi olla niin sadisti, että rynkyttää naisensa vertavuotavaksi. Vielä jos kalu ei ole edes kookas, niin jotain on vialla. Sairaus tai jotain muuta. Silloin luulisi jo tyhmemmälläkin alkavan raksuttamaan, ettei kaikki ole kohdallaan. HOITOON JA TUTKIMUKSIIN SILLOIN KIIREESTI!!!

Viimeksi muokattu:
Jo nimimerkistä huomaa että ne aivot todellaki sijaitsee siellä hanurin likellä. Ällöä! Kun taito ja hellyys on liian vaikea pala tällaisille vähä-älyisille tunnevammapotilaalle purtavaksi niin tässä tulos. Enkä sano tätä siksi että itselläni olisi pieni, naiseni, ja edellisten mukaan hieman liian suuri kun pohjaan osuessaan vuotaa verta ja tekee kipeää, varovainen saa olla, varsinkin takaa. Tiedän silti että nainen tarvitsee muutakin kuin naintia lauetakseen toisin kuin aivottomat miehet, me aivolliset tarvitsemme myös muuta, ihan samaa kuin naisetkin. Jos en ole kunnon vireessä ja herkällä päällä sitä saa rytkyttää vaikka tunnin ilman o:ta. Koska muutenkaan en ole mikään... YouTube - Moogetmoogs - Kolmen minuutin muna

Hyvät herrat ja naiset tässä viestissä paljastuu tyhmyyden huippu- ei aivoja missään- ei älyä missään-ei edes hanurissa - rynkyttää naisensa verille. RAISKAUSHAN TUOMMOINEN ON. Kakolaan mene takaisin - olet varmaan karannut sieltä. TOSIAAN TUNTEETON SADISTI!!!

Viimeksi muokattu:
Miehillä on outo käsitys että mitä isompi kalu ja enempi naidessa rynkyttä/tökkii niin on parempi sängyssä. Unohtaa ettei naisen aivot eivät valahda housuihin kuten miehellä sänkyyn mennessä. Ja sitten tiedoksi että itselläni on ihan tavallinen SUOMALAINEN mies enkä huolisi mistään hinnasta ulkomaan eläviä haarojeni väliin :D.

Minu kalu iha hyvä, vaikka minä olla musta mies. Minu aivot ei putoa housuun, mutta tiedän,että suominaine ajatella alapäällä- niin ainakin luulen. Ne tykätä minusta kyllä, kun minä rakasta pitkään ja hyvin ja nuolla tussu hyvin. Minulle sanota, suomimies ei nuolla nii hyvästi. Minä nuolla ensi naise märäksi ja sitte vasta työntä kalu sisää. Minä olla tullu Afrikasta ja tykkä nussi suomityttö, sillä lailla.

Viimeksi muokattu:
Minu kalu iha hyvä, vaikka minä olla musta mies. Minu aivot ei putoa housuun, mutta tiedän,että suominaine ajatella alapäällä- niin ainakin luulen. Ne tykätä minusta kyllä, kun minä rakasta pitkään ja hyvin ja nuolla tussu hyvin. Minulle sanota, suomimies ei nuolla nii hyvästi. Minä nuolla ensi naise märäksi ja sitte vasta työntä kalu sisää. Minä olla tullu Afrikasta ja tykkä nussi suomityttö, sillä lailla.
takas sinne mistä lie olet tullutkin...

Viimeksi muokattu:
Hyvät herrat ja naiset tässä viestissä paljastuu tyhmyyden huippu- ei aivoja missään- ei älyä missään-ei edes hanurissa - rynkyttää naisensa verille. RAISKAUSHAN TUOMMOINEN ON. Kakolaan mene takaisin - olet varmaan karannut sieltä. TOSIAAN TUNTEETON SADISTI!!!

Voihan nenä kun provosoidutaan helposti. Myönnän että tekstini oli todella ala-arvoisen provokatiivinen ja olen siitä kovin pahoillani!!! Korjaan kuitenkin luuloja; Mä en rynkytä naista verille, jos niin käy niin se on pudas vahinko, kun innostumme molemmat liikaa ja heti lopetan jos sattuu, ilman muuta. Tarkoitan kuitenkin sitä että naista pitää kuunnella ja pysytellä kaiken aikaa herkkänä, niin kuin naisen miestäkin tietysti. Mutta näillä palstoilla tuntuvat nuo valtaisan elimen ylistäjät olevan sitä mieltä että mitä masiivisempi niin aina vaan parempi, joka on kylläkin väärä käsitys. Kuten joku sanoi- yhteensopivuus on tärkein ja rehellinen rakkaus korvaa yllin kyllin myösi puutteet sopivuudesta. Kirjoitin aiemmin myös että nainen tarvitsee oiken fiiliksen nauttiakseen maximaalisesti kuten tarvitsee mieskin tai no.. eivät aivan kaikki! Joillekin on tärkeitä se oma siemensyöksynsä ja mitä nopeammin sen parempi.

Viimeksi muokattu:
Eihän pientä pillua nyt raivolla naida, vaan hitaasti sen puristuksesta naatiskellen. Eikä tunnu pöllämmältä hieroa terskaa pillun takaseinään. Hissun kissun soudetaan ja odotellaan pillun lisääntyvää puristusta ja jos onni on myötä, niin saa kokea rajut rytmiset puristelut koko kalun mitalla, kun naisen selkä nousee kaarelle.

Yhteistyössä