Pienen budjetin isyyspakkaus? Ideoita :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Kävikin niin kivasti, että olin sairaslomalla ennen äippälomalle jäämistä ja tulikin pari viikkoa sitten soitto palkoista, että täytyykin hakea sairaspäivärahaa, enkä saa palkkaa. Eli nyt päätöstä varmasti saa odottaa, eli ei rahaa tiedossa lähiaikoina :/ Isyyspakkaus ois kuitenkin kiva väsätä.
Eli ehdotuksia pienen budjetin pakkaukseen :D

kopsaa runoja netistä, sellasia isä&lapsi juttuja, tee niistä pikku vihkonen.

voisko jostain tiimarista löytyä "isi" tarroja?

osta babybluen väriset bokserit isukille. ja vaaleensinisen sukat myös.

osta korvapulpat.

Ite laitoin Lasten suusta-juttuja täältä:
http://www.perhekerho.net/hauskaa/lapsiperhe.htm

sit ostin kryptolehden, sisuja, energiajuomaa, suklaasuukkoja, ässä-arvan, hauskan mukin, kylpyleluja, kortsuja, liukkaria.. :D sit kalliimpia oli hierotukseen lahjakortti, paidat isille ja esikolle, body vauvalle, ääntävä käsinukke..
ite ompelin kestovaipan ja teetin kaverillani villikset, siihen liittyen laitoin myös harson taitteluohjeineen, hoitoliinoja, kosteuspyyhkeitä pepulle, sinkkirasvaa.. :)

korvatulpat, sikareja, pieni pallo, vauvan käyttöopas-kirja, pieni pullo likööriä, pyykkipoika hajuhaittojen varalle, isi-kuppi.. nuo ainakin oli mun tekemässä pakkauksessa. yli 2v aikaa, nin ei enää tarkasti muista

pakkauksessa jonka mä annoin miehelleni oli vauvan ihan pientä kokoa body jossa edessä luki "i love daddy" ja takana "daddy loves me"

vinkiksi muuten vielä liittyen noihin paitoihin ja bodyihin : itelläkin oli pieni budjetti pakkausta kootessani, joten ostin nettikaupasta 2-laatuiset paidat ja bodyn! eikä siltikään ole kyllä mun mielestä mitään näkyviä virheitä. :) samassa kaupassa on myös esim isi-tyynyliinoja yms. :)
olikohan osoite http://lahjakas.fi/

hyvä idea antaa isänpäivänä :) se oli itelläki alunperin tarkoituksena mutta en malttanu odottaa niin kauan! joten annoin samana päivänä kuin sain ite äippäpaketin. :) tein feikki-kelakirjeen pakkauksen saapumisesta ja mies oli ihan ällikällä lyöty että mitä tää on ja mistä tää pakkaus haetaan ja hähtäh... :D hyvän pohjan saa omilta Kela-sivuilta (jos on nettipankkitunnukset että pääsee kirjautuu verkkopalveluun.. ) oman äp:n myöntämisilmoitus, kopsaa sen kirjotusohjelmaan ja muuttelee sinne vaan äitiyspakkaus-sanat yms isyyspakkaukseksi jne ja tulostaa ja laittaa kela-kirjekuoreen ja hups, tämmönen tupsahti laatikosta postin mukana. ;)

Yhteistyössä