Pienellä lapsella valkovuotoa ja haisee!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Tyttö vajaa viisi vuotta ja hänellä on ollut valkovuotoa ainakin vuoden verran. Alkuun jäi tahra pikkareihin ja luin jostain et se voi olla ihan normaalia, nykyään sitä on isompi tahra. Alapää haisee myös (minusta normaalia enemmän) vaikka se virautetaan (käsisuhkulla, pelkällä vedellä) joka ilta ja pikkarit vaihdetaan myös.
Eikai oo normaalia et jos on saunotettu edellisenä iltana nii alapää haiskahtaa sukkahousujen läpi seuraavana iltana.
Ei kutia eikä valita. Pyyhkimisen hoitaa vielä useimmiten vanhemmat, osaksi itse.
Neuvolasta kysyin asiasta mut eivät osanneet sanoa mitään!
Lääkäriinkö?

Mikä on normaalia hajua ja mikä ei!!??
Illalla pesty ja nyt nuuskasin pikkareiden päältä nii kyl se vähä haisi pahalle.
Oon aika hysteerinen joka asiasta nii nyt mä mietin et liiottelenko asiaa, mennäänkö turhaan lekuriin.
Onko kukaan muu törmänny tuon ikäsellä valkovuotoon????

Mikä on normaalia hajua ja mikä ei!!??
Illalla pesty ja nyt nuuskasin pikkareiden päältä nii kyl se vähä haisi pahalle.
Oon aika hysteerinen joka asiasta nii nyt mä mietin et liiottelenko asiaa, mennäänkö turhaan lekuriin.
Onko kukaan muu törmänny tuon ikäsellä valkovuotoon????

Normi tuoksu ei herätä huomiota. Jos susta tuntuu että tytöllä on poikkeavaa hajua jne ni vie näytille.

Lääkärissä minäkin käyttäisin. Tuon ikäinen (toiki nuorempikin) on voinut näpelöidä pimppiään ja vaikka laittaa jotain (esim. helmen tms) sinne, joka sitten on aiheuttanut tulehduksen.
Meillä tyttö laittoi 3-vuotiaana nenäänsä hamahelmen ja lääkärireissu tuli. Joka reikään pitää niiden jotain yrittää tunkea, huoh!

Meillä vajaa viisivuotias lähetettiin lasten endokrinologille yliopistosairaalaan juurikin valkovuodon vuoksi. Ensimmäisellä kerralla ei nyt näkynyt verikokeissa puberteetin merkkejä, mutta asiakkuussuhde jäi voimaan, kunnes tyttö on kahdeksan. Rinnoissa oli palkoa lähetteen ja lääkärikäynnin välillä, samoin tuli yksi verestävä vuotopäivä. Jostain syystä tytön hormonitoiminta siis aktivoitui ainakin tilapäisesti, nyt toivotaan, että se jäi ainutkertaiseksi.

[QUOTE="...";27993503]Neuvolasta kysyin asiasta mut eivät osanneet sanoa mitään![/QUOTE]

Onpa ammattitaidotonta väkeä teidän neuvolassa, jos ei mitään osaa tuollaiseen sanoa!

Lääkäriin veisin minäkin, jos on joku tulehdus tms.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä