A
"ap"
Vieras
Muutin lapsen kanssa toiselle paikkakunnalle töiden perässä ja luonnollisesti hommasin lapselle hoitopaikan samalta paikkakunnalta. Nyt lapsen isä on lähestynyt asianajan välityksellä että haluaisi lapsen itselleen koko viikoksi silloin kun on aaamuvuorossa ja veisi lapsen omalla paikkakunnallaan päiväkotiin. Ex tekee kolmivuorotyötä.
Miten tämä voisi käytännössä onnistua? Koska minun kanssani lapsella on normaalipäivärytmi myös päiväkodissa. Ei kai lapselle tee edes hyvää jos häntä revitään paikasta toiseen, kyseessä kuitenkin vielä niin pieni
olen ihan neuvoton tämän asian kanssa..minulla ei olisi mitään sitä vastaan että lapsi olisi isällään tuona viikkona, mutta tämä hoitoasia mietityttää..lapsen parastahan tässä ajattelen. Olisikohan mahdoton ajatus jos ehdottaisin exää etsimään lapselle hoitajan kotiinsa? Lapsella säästyisi tuolloin tuttu ympäristö isänsä luona.
Emme voi exän kanssa yhdessä asiasta keskustella, koska hän ei siihen kykyne eikä halua. Sopimukset teemme siis asianajajien välityksellä.
Miten tämä voisi käytännössä onnistua? Koska minun kanssani lapsella on normaalipäivärytmi myös päiväkodissa. Ei kai lapselle tee edes hyvää jos häntä revitään paikasta toiseen, kyseessä kuitenkin vielä niin pieni
Emme voi exän kanssa yhdessä asiasta keskustella, koska hän ei siihen kykyne eikä halua. Sopimukset teemme siis asianajajien välityksellä.