Pienehköt naiset

  • Viestiketjun aloittaja Nainen
  • Ensimmäinen viesti
HEH
Kerran olin sängyssä n. 40cm lyhyen naisen kanssa, niin lähetyssaarnaajassa hänen pää oli rintojen kohdalla; pikkasen tuntui että rakastelee tyynyn kanssa. (tyyny siinä pään edessä).
 
Olen 162 cm ja hoikka naisellinen nainen, lyhyys ei ole ainakaan minua haitannut, tykkään käyttää korkeita korkoja ja seuraa on aina piisannut. Aviomes on yli 180 eikä rakastelussa pituusero ole ikinä ollut ongelma. Autossa tosin joutuu aina penkkiä vekslaamaan toisen jäljiltä - ainoa ongelma jonka olen pituuserosta havainnut.
 
itse olen 157cm siro pieni nainen.
pisin kumppanini ollut 198cm pitkä ja kyllä meillä rakastellessa oli naamat vastakkain :D
nykyinen kumppanini 186 pitkä, lyhyin poikaystäväni 174. Ainoa asento missä eroa on seisoaltaan rakastelu, siis niin että itse seison ja mies on takana. Sekin vaan vaatii sitten mieheltä reisilihaksia ;) .
En ole eläessäni kuullut miehelti mitään negatiivista koostani enkä koskaan ole toivonut olevani lyhyempi. Ehkä sitten olen vain elämäni aikana kohdannut pelkästään miehiä, joilla on jonkin asteinen helinä keiju -fantasia :D.
Olen saanut kuulla olevani ihanan siro ja naisellinen kok ikäni, ja otan kehut mielelläni vastaan!
 
m i
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 12:37 mitä ihmettä kirjoitti:
itse olen 157cm siro pieni nainen.
pisin kumppanini ollut 198cm pitkä ja kyllä meillä rakastellessa oli naamat vastakkain :D
nykyinen kumppanini 186 pitkä, lyhyin poikaystäväni 174. Ainoa asento missä eroa on seisoaltaan rakastelu, siis niin että itse seison ja mies on takana. Sekin vaan vaatii sitten mieheltä reisilihaksia ;) .
En ole eläessäni kuullut miehelti mitään negatiivista koostani enkä koskaan ole toivonut olevani lyhyempi. Ehkä sitten olen vain elämäni aikana kohdannut pelkästään miehiä, joilla on jonkin asteinen helinä keiju -fantasia :D.
Olen saanut kuulla olevani ihanan siro ja naisellinen kok ikäni, ja otan kehut mielelläni vastaan!
tarkotin siis etten koskaan ole toivonut olevani pitempi :LOL:
 
Kitinah
Minä olen parikymppinen, 158cm ja hieman vajaa 50kiloinen. Ihailevia katseitapa olen aina vain saanut. Ei ole kukaan valittanut. Mieheni on reilu 180cm ja minusta on vain ihanaa kun pystyy käpertymään kunnolla hänen syliin. Niin ja pippurinen olen kuin mikä.. :kieh: :D
 
ite oon 160 cm justiin, ja 52 kg, eipä oo ollu ongelma, mieheni on 180 cm eikä pituus oo niissäkään puuhissa ollut todellakaan haitaksi!! mieheni aluksi epäili kuulemma sitä kun olin niin " pikkuinen " mutta rakastui saman tien kun tutustuttiin.. :) kaippa se tosiaan herättää suojeluvaistoa =)

 

Yhteistyössä