Piene vauvan korvien putkitus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kaisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="katmat";23957021]oliko sitä lasta pitämässä monta ihmistä?kun meille korvalääkäri sanoi ettei putkituksia tehdä paikallispuudutuksessa pienille kun siinä pitää pää olla prikulleen liikkumatta paikoillaan. :O[/QUOTE]

laitettiin kapaloon.. hoitaja piti päästä ja mä jaloista/hartioista

Meil eka tulehdus tuli 7vk iässä ja tuolloin huomattiin ku tärykalvopuhkes, eli opi pakko syödä niitä kuureja.. homeopatisia lääkkeitä en näin pienelle uskalla antaa.. rokotukset meil laahaa jäljessä näistä sairasteluista johtuem pneumokokki rokotetta emme ottaneet.
Meil ei vauvalla ole ollu ensimmäistäkään flunssaa eli tulehdukset ovat olleen rakenteellisia.
Suolahuoneelle olemme menossa kun helteet hellittävät ja tämä viimeinen kuuri loppuu.

en pidä korvatulehdusta täysin vaarattomana tautina varsinkaan ku kuulin vastikään vauvan sairastuneen sepsikseen korvatulehduksen jälkitautina (oli bakteeri päässy verenkiertoon). Muil meidän lapsilla ei ole infektiokierrettä rokotuksista huolimatta.

Ja jos joku kysyy ni kyllä lapsi on rintamaidolla (edelleen) saa 5-tippaa Dvitamiinia + relatipoja

Korvatulehdusalttius on periytyvää. Myös maitoallergian on sanottu olevan yhteydessä korvatulehduksiin yhtälailla kuin syöttöasentojen.

Tiedä sitten millainen perä noilla allergioilla sitten on. Meidän kohdalla toteutunut.

Me on nyt maistettu pottua, maissia, porkkanaa ja banania kaikkia pikkusen eikä näistä ole tullu oireita.. samoten ei näytä vaikuttavan mitä mä ite syön

syötän istultaan päivällä makuultaan yöllä (syö yleensä kerran yössä). Mut tuo syöttöasento voi hyvinki pitää paikkaansa ku kuulin et vauvoilla menis maitoa korviin toisilla tietty enemmän toisilla vähemmän.

Meil on kummanki suvussa korvatulehduksia, myös mulla itellä on ollu

Putkitus 5 kertaa! Ei helkkari! En never ois antanu edes 2-3 putkituksen jälkeen enää tuota tehdä, jos siitä kerran ei ole suurta apua ollut. Mä oon kyl aivan OMG 5 putkitusta!! En nyt muista kellä tämä oli, mutta lukekaapa uusia tutkimustuloksia putkitusten suhteen. .....5 putkitusta -HUH HUH

eikö noin pienen korvat tulisi tutkia kunnolla lastenklinikalla tai erikoissairaanhoidossa. Voiko olla rakenteellista ongelmaa tai allergiaa? Maitoallergia voi altistaa tulehduksille, kun nenänielussa on jatkuvaa limaisuutta. Ehkä kunnon tutkimukset ennen putkitusta noin nuorella.