Pieleen meni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bbierass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bbierass

Vieras
Vein lapset isälleen jouluksi. Kysymys kuului: missä on lahjat. Häh! En kai mä tuo lasten lahjoja sinne! Eli nyt lapsilla ei ole lahjoja. Hän sanoi, että hän maksaa elarit, joten ei kuulemma osta lahjoja. Mut jos lapset hänellä joulun, niin en kai mä osta lahjoja. Viime jouluna lapset oli mulla, joten silloin mä ostin lahjat. Nyt ei sitten ole lapsille lahjoja jouluksi. Tai menköön isänsä huomenna ostamaan.

[QUOTE="Tsiisus";30535460]Noin aivottomia miehet on! Siinähän paskiainen selittää lapsille miksi ei ole lahjoja. Ihan oikein sille. Onneksi jätit sen sian![/QUOTE]

Kuten, ettei teidän äiti teistä välitä, kun ei ole teille edes lahjoja hankkinut :laugh:

Eipä ole ihme, että ero tuli. Kaksi vajakkia, jotka ajattelevat vain omaa persettään. Ei sitten kummallakaan edes ohikiitävää hetkeä käynyt mielessä lasten jouluilo?

Eiköhän se kuulu sille, jonka,luona lapset joulun ovat, laittaa joulu lahjoineen. Miks sit viimeksi jäi mun hommaksi kun oltiin mun luona. Mut kökkö jätkä, ainoa mikä,mielessä on raha, kun maksaa elareita niin ei sitten mitään muuta, ei synttärilahjaa, ei joululahjaa!!

Yhteistyössä