Pieksämäkeläiset huomio

Haluaisin kuulla kokemuksia Pieksämäestä.

Minkälaista on siellä asua & minkälaisia vuokra-asuntoja löytyy? Mikä alue on paras, minne muuttaa vuokralle?

Kaikki kokemukset otan mielelläni vastaan.

Tässä olisi suunnitteilla Pieksämäelle muutto ensi vuoden puolella (kesällä ehkä), jos vain mies saa työpaikan sieltä.
 
vieras
Sit kannattaa varmaan yksityiseltä puolelta katella, en nyt muista onko nuita kaupungin vuokra-asuntoja miten täällä maalla... Ite en viihtyny tossa Naarajärvellä, mistä matkaa Pieksämäen keskustaan n.6km, liian melusaa mulle. Mutta ku pääsin tänne 30km kaupungista ni johan on mukavaa!
 
iik
No huhhuh, onnea vaan, itse en Pieksämäelle muuttaisi kirveellä uhatenkaan. Ankea paikka, ankeat ihmiset, väkivaltaa, syrjäytymistä, bunkkerimaisia rakennuksia, juoruja, kaikkien pitää olla samasta muotista, suurin osa kaupunkilaisista sinne jämähtäneitä amiksia ja ahdasmieleisiä uhkailijoita. Synkkä mesta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Olisiko sinulla ehdottaa kaupungista hyvää aluetta lapsiperheelle?
Naarajärven takana on sellainen kylä ku Vilhula. Siit ei oo NAarajärvelle montaa kilsaa, mut on ku maalla asus. Mun kaveri perheineen asuu sile ja tosi kivaa ympäristöä ja rauhallista. Ja ei tää kyl oo niin väkivaltanen paikka ku jossain väitetään. Iha normaaleja ihmisiä täällä asuu :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
Olisiko sinulla ehdottaa kaupungista hyvää aluetta lapsiperheelle?
Naarajärven takana on sellainen kylä ku Vilhula. Siit ei oo NAarajärvelle montaa kilsaa, mut on ku maalla asus. Mun kaveri perheineen asuu sile ja tosi kivaa ympäristöä ja rauhallista. Ja ei tää kyl oo niin väkivaltanen paikka ku jossain väitetään. Iha normaaleja ihmisiä täällä asuu :)
KAveri tosin asuu omakotitalossa, enkä tiijä miten tolla alueella on vuokrakämppiä... Yks talo siin niitten tien varres on kyl myynnis... Niin ja vuokrat tääl on halpoja. Myö maksetaan 60 neliöö kaksiosta saunalla vajaa 300?/kk, tosin sähkölämmitys, mut onneks täs on myös takka niin ei oo patterit ollu kohta kahteen vuoteen ollenkaan päällä.
 

Yhteistyössä