Mikä paikka se oikeasti on?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun täytyy vuokrata se.
Äidin kanssa ajateltiin katsoa, se kun oli vuosikymmenet siinä saaressa töissä, missä tuo elokuva kuvattiin (ja mäkin vietin siellä paljon aikaa pienenä ).
Niin. Vaikka olikin elokuva, niin toisaalta ihan totta joka puolella maailmaa jossain muodossaAlkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:Tykkäsin kovasti.Mulla jäi siitä jotenkin paha mieli.En meinannut saada unta,kun mietin sitä Sauli vauvaa. :snotty:
Siellä toimi ennen Turun kaupungin lastenkotien kesäkodit. Eli muuttivat alkukesästä saareen ja syksyllä takaisin kaupunkiin.Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:Mikä paikka se oikeasti on?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun täytyy vuokrata se.
Äidin kanssa ajateltiin katsoa, se kun oli vuosikymmenet siinä saaressa töissä, missä tuo elokuva kuvattiin (ja mäkin vietin siellä paljon aikaa pienenä ).
Ahaa, eli toimi oikeastikin lastenkotinaAlkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Siellä toimi ennen Turun kaupungin lastenkotien kesäkodit. Eli muuttivat alkukesästä saareen ja syksyllä takaisin kaupunkiin.Alkuperäinen kirjoittaja aapelus:Mikä paikka se oikeasti on?Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun täytyy vuokrata se.
Nykyisin eräässä rakennuksessa asuu eläkeikäinen pariskunta, muista taloista en tiedä.