Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:juu... eli siis sen takia mie kysyinki että -10 neliön neliö vaiko -10 neliö....
joo....
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:juu... eli siis sen takia mie kysyinki että -10 neliön neliö vaiko -10 neliö....
joo....
No eikö se nyt käynyt selville tosta itse kysymyksestä jo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FWG pikana:No jos saan vastata vaikka juuri fysiikassa tätä käsiteltiin?
Tuo nopeushan on määritelty melko tarkkaan, ja sitä vakiota käytetään kaikissa laskuissakin aina, että periaatteessa se ainakin on vakio. Tai sitten tuo on keskinopeus, mitä käytetään aina joka paikassa.
Alkuperäinen kirjoittaja FWG:Mä vastaan niin, että ainakin se luku on vakio, vaikka olisikin keskinopeus.
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja FWG pikana:No jos saan vastata vaikka juuri fysiikassa tätä käsiteltiin?
Tuo nopeushan on määritelty melko tarkkaan, ja sitä vakiota käytetään kaikissa laskuissakin aina, että periaatteessa se ainakin on vakio. Tai sitten tuo on keskinopeus, mitä käytetään aina joka paikassa.
no valon nopeus ei ole vakio. se on pystytty laboratorio-olosuhteissa hiljentämään jopa 17 km:n tunnissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja FWG:Mä vastaan niin, että ainakin se luku on vakio, vaikka olisikin keskinopeus.
niin... siis tässä ei nyt kysytty mitään lukua vaan sitä että onko se nopeus vakio...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja FWG:Oli pakko tarkistaa. Valon nopeus riippuu siitä tilasta (esim. tyhjiö) mutta valonnopeus on tarkasti määritelty![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ringleader:Alkuperäinen kirjoittaja FWG:Oli pakko tarkistaa. Valon nopeus riippuu siitä tilasta (esim. tyhjiö) mutta valonnopeus on tarkasti määritelty![]()
niin. eli todistit juuri että valon nopeus EI aina ole vakio![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ei etanointia:no yrittäkääpä edetä tässä hommassa. Eli onko oikeaa vastausta selvinnyt??????????????????????????
Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:Lasketaan luvun numerot yhteen esim. 9+2+7 =18 ja 1+8=9 ja se taas on jaollinen kolmella eli kyllä, luku on jaollinen kolmella.
En ole varma tästä...![]()