Pidempään pikkukakkosta toivoneet.Vol 2 <3 Kevät/Kesä 2014

Venla ja Penni juu prolaktiini on mitattu pariinkin otteeseen, ekan kerran jo heti kun aloin valittaan tosta maidon tulemisesta viime kesänä.. Edelleen siis puristaes tulee ja kun menkat on tulos ni on sellane olo et rinnat oikeen turpois maidosta :( normaali arvo oli siis molemmilla kerroilla et en tajuu mistä tota maitoo tulee..

Kiva kun Penni käyt kertoon kuulumisia :) meinaatteko sukupuolen selvittää?

Omaa napaa.. Huomenna viel clomi ja ens tiistaina sit folliultra. Tars yrittää ny pääsiäisenä peittoi heilutella, mut ei kyl hirveesti nappaa kun en usko mahollisuuksiin :( tiistaina selvii onks clomit ohentanu ny limakalvoo ja et miten on folleja..
 
Huvi tsemppiä sulle! älä luovuta! :hug:

Safiia voimia sullekkin! :hug:

Omaa napaa.... Tänään aloitan oviksen tikuttamisen on kumminki jo kp12.
Aloitan ne Terolutit kp15.
täällä on kaikki maholliset greippimehut sun muut vitamiinit käytössä. miehelle olen syöttänyt sinkkiä... kaikkea pitää nyt kokeilla. kovat on taas odotuksen... toivottavasti ei tarvis taas pettyä. Pelko on kyllä kova!
 
Pennille :heart:
Karmini Toivottavasti tuli hyödynnettyä ;)
HuvilleTsemppiä:flower:
Safiia:hug:
NeleLiisPidetään peukut pystyssä

Täällä on siis vedelty luomusti ja toivotaan ettei niitä kolmosia kuitenkaan tulis :)
Ovista en tällä kertaa tikuttanu, mutta epäilen sen olleen viime torstaina kipujen perusteella.Mutta tiedä häntä.
Tässä kierrossa ei kuitenkaan laskeskella mitään,vaan ne menkat saa tulla sitten kun on tullakseen jos on tullakseen...
 
Kiitos tsempeistä neleliis ja läiti

Tänään käyty folliultrassa, yks 17,5mm folli löyty oikeelta puolelta ja limakalvo erittäin hyvä 12mm. Tänään siis kp 13. Huomenna kuulemma pistetään pregnyl ja yritystä vaan. Kun jatkoa kysyin niin sano et toi yks kierto clomeja mikä purkissa on ja poli on kii kesä-elokuun ja syksyllä sit tiedossa Ivf jos ei onnistu iteksee kesän aikana.
 
Hymynaama saatu jo nyt ovistestiin ja kaveri tulossa pistään pregnylin 12 aikaan. Mietin vaa et onks sitä mitää järkee pistää...?

Muoks. Piikki pistetty ja toivotaan et onnistuis täs kierros, eilen heiluteltu peittoi ja tänää tarvii kans koittaa.
 
Viimeksi muokattu:
Huvi: pidän peukkuja sulle!

Mulla olis tossa nenän edessä ensimmäinen terolut pilleri.. hieman mietityttää kun en ole ovista bongannut että mitäs nyt sitten... Estääkö se ovista vaiko ei... ei kai siinä muuta kun pakko kokeilla. toivottavasti ei tule pahat sivuoireet...toivottavasti ei naama ainakaa paljon alkais kukkimaan.. :ashamed:
 
Huvi Toi tosiaan että laitat pregnylin vaikka ovis on jo tulossa...hassua.Meillä se kun pistetään ennen kun ovis kerkiää tulemaan :)

Täällä otti hoiviinsa kevätflunssa ja koulutuspäivän päätteeks ilmotin pomolle että oon loppu viikon saitsulla.Ei toi ajatus kulje ja aivastuttaa ja räkä valuu ja ja ja ja...veto on tosissaan veks...
 
NeleLiis Mulle lääkäri sano että ei estä ovist, joten tärppionnea :)
KArmini Toivotaan että tärppi käy ilman inssiä :)
Huvi Syyllistät aika kovin miestäsi,oletteko puhuneet tästä?Selkeesti paineet on onnistumisen suhteen kovat.Eikä miehesi ole ainut joka ei stressin alla kykene tulemaan.
Turhauttaahan se, mutta miehelle pitää antaa myös ymmärrystä.Jos miehisyys teilataan, niin varmasti on paineet entistä isommat.Älkää vielä lyökö hanskoja tiskiin,peitot illalla vaan heilumaan :)Pidetään siis peukkuja!
 
Läiti meillä ei o seksi ollu aikoihin kauheen nautinnollista kummankaan puolelta ja mies o ite sanonu et miettii liikaa laukeemistaan ja niinpä se aika usein jää kokonaan..voi olla et syksyyn mennes todellaki luovutetaan...

Nyt peittoi viel heilutettu ja multa tuli verta!?! Ikinä o tollastakaa tapahtunu et mistäköhä johtuu?
 
Viimeksi muokattu:
Testi näytti eilen että olis ovulaatio tuloillaa. Tänään se taas ei enään näyttänyt mitään. eli veikkaan et ovulaatio tapahtuu näillä näppäimillä. Kovin ollaan peittoa heiluteltu. lähes päivittäis. :D aina yhtä jännää nää viikot tässä. voi kumpa nyt tärppäis.

Huvi mä en osaa sanoo mistä se johtuis. ei ole ikinä itelle niin käynyt.
 
Huville en osaa vastata, mäkään en muista että ois koskaan tullu yhdynnän jälkeen verta..

NeleLiis, toivotaan tärppiä ;)

Omaan napaan sit: täällä ei merkkiäkään tädistä. kokeiltiin ennen ovista jopa "kotikutoista inssiä" mutta saapa nähdä tuleeko mitään tulosta.. onkohan mun kierto taas pitkittymässä vai mikähän on, kun viime kierto tais olla sen 32 päivää ja huomenna sit laskujen mukaan kp31.. en jaksa tarkistaa :D noh, jos ei tätiä kuulu viikonloppuna niin saatanpa maanantaina tehdä testin, mä vaan en jaksa uskoa et ois tärpänny, ei oo mitään olojakaan. Ketuttaa vain jos täti hyökkää huomenna kylään, ois saunapäivä :D
 
Kaverin kans keskustelin tosta veren tulosta, niin sano et hällä tuli kans oviksen aikaan välillä yhdynnän jälkeen vähän verta kun tekivät toista lastaan, ja sano et on ihan normaalia, verta kun tuli tosiaan vaan ihan vähän ja heti yhdynnän jälkeen. Nyt ei o ollu merkkiäkään verestä.
 
Hei kaikille.. Minä tulen jälleen roikkumaan mukaan näille palstoille.. Pitää aina jonkin aikaa pysyä poissa, kun se nega masentaa nii paljon aina..

4.4 alkoi menkat, enkä nyt muista milloin loppuivat, mutta mulle tuli todella paljon valkovuotoa joku 1-2 viikkoa sen jälkeen (ovislimat?)

Nyt on nipistellyt alamahaa oikealta puolelta ja välillä ihan juilii.

Muita "oireita"
-ummetus
-välillä päänsärky
-väsynyt olo
Ja olin eilen kaverin kanssa viettämässä iltaa niin alkoholi ei noussut päähän, vaikka yleensä nousee pienikin määrä. Paljoa en siis koskaan juo :D

Ja karkkia ei tee mieli, vaikka yleensä olen kauhee herkkuperse :D
 
Nyt huomasin että eihän nuissa näy edes väriä, kuvat ei siis näytä sitä mitä oma silmä näki :D (huono valo tai kamera?) ei siis voinut edes haamuksi kutsua, selkeä mutta hentoinen plussa oli :) haamun sain sillon kun meni ihan alussa kesken, eikä se edes vahvistunu viikon jälkeen.. pelottaa vain että pysyykö tää sit matkassa.. mies lähti ostamaan lisää testejä, jos ylihuomenna testais uusiksi.. eihän mun menkat periaatteessa kuitenkaan ole kuin vasta 1-3 päivää myöhässä, joten kovin vahvaa plussaa tuskin hetkeen tarttee ootellakaan. Toivottavasti taas vaan ei putoais korkealta ja kovaa.. :(
 
Toivotaan parasta Noora!! Luulis kyllä tossa vaiheessa kun menkat on myöhässä niin tulevan jo aika selkee plussa?! Riippuu kai niin paljon ihmisestä. Sain ite pojasta menkkojen ollessa 1pv myöhässä aivan selkeän plussan. Mutta ei kai näitä voi verrata...

Itselle ei mitään uutta, kohti uutta ovista mennään ja nyt on kyllä jo luomuraskauden suhteen melkeinpä toivo mennyt. Pakko kuitenkin varmaan vielä yrittää että pääsee sitten hoitoihin. Tiedän ettei tämä ole vasta kuin yk 10 ku:n jälkeen mutta jotenkin tuntuu että ei tästä mitään tule... onneksi on ollut ihanat ilmat ja pihan laittoa tässä niin on ollut muuta ajateltavaa.

Huville vielä olen kuullut että oviksen aikaa voi hyvinkin vähän tulla vuotoa (ilman yhdyntääkin) joten varmaan ihan normaalia :)
 
Viimeksi muokattu:
Noora89: toivottavasti vahvistuu :D! mun esikoisesta tuli haalea plussa vasta, kun kuukautiset 4. päivää myöhässä

Safiia: jos on toivo jo mennyt, niin voihan sitä yrittämistä jatkaa rennommalla otteella ;) monille on tullut niitä ihmeraskauksia juuri silloin. Tietenkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta musta tuntuu, että oon ite onnistunut viime kuukausina tuon rennommin ottamisen kanssa, kun on ollut luottoa siihen, että lääkärin avulla viimeistään asiat alkavat edetä.

Kp4 ja clomeja napsittu nyt 3 tablettia - ei mitään haittavaikutuksia tullut tähän mennessä. Oltiin juuri muutama päivä HongKongissa ja ylihuomenna muutamaksi päiväksi rentoutumaan (onko se mahdollista 2-vuotiaan kanssa?) Phuketiin. Näiden reissujen lomassa on vauvatoiveetkin vähän jääneet taka-alalle. Toivon kovasti, ettei miehelle tulisi työmatkaa ensi viikolle - seuraavassa kierrossa ainakin taitaa olla aika hiljaista, kun mies todennäköisesti koko tärppiajan työmatkalla. Meillekin tulee yritystauko kesällä, kun mies eri puolella maailmaa yli kuukauden :( , mutta jos nyt onnistuisimme ennen sitä ;)

Niinpä niin, mulla ei ultrata clomien vaikutuksia, mutta verikokeella seurataan vastetta lääkitykseen. Tiedän, että monien mielestä toi on vastuutonta, mutta näillä mennään nyt.
 
Viimeksi muokattu:
Tsemppiä safiia! Jos ei luomusti, niin sitten hoitojen avulla. Johan mökin olen toivoni heittäny, yk13 ja jos tääkään ei oo raskaus niin lähen varmasti kyseleen tutkimuksiin pääsyä.

Venla84, tsemppiä sulleki ja toivotaan, että pääsisitte edes yrittään oviksen aikaan!

Ja sit vielä tosta plussan vahvuudesta; mä testasin esikoisesta vasta rv7, joten mulla ei ole hajuakaan kuinka aikaisessa vaiheessa mä edes saisin kunnon plussan.. eihän mun oviksestakaan oo kuin jotain 12 päivää (en jaksa taaskaan tarkistaa :D ). Mutta huomenaamulla testaan taas, eilinen testi oli toisesta pissasta aamupissan sijasta, toivoisin kyllä että vahvistuis.. vielä en ajattele muita vaihtoehtoja, mut en vielä osaa iloitakaan. Hölmistynyt ehkä ois parempi sana..
 
Hei!
Minäpäs liityn mukaan keskusteluun, kun nyt virallisesti ollaan sekundäärisesti lapsettomia :(
Yritystä takana nyt siis vuosi, taitaa olla kierto 13 loppumaisillaan.
Tänään kp 34/30-34, tänään alkaa, huomisten synttäreiden kunniaksi ; (

Meillä esikoinen on syntynyt 07/12 ja ehdoton tavoite oli saada toinen lapsi vuodelle 2014. Eli tavoitteet oli ja meni :( esikoinen sai alkunsa 3sta kierrosta.

Tein jo tänään testin, negaa näytti. En oo kamalasti testaillu, mutta nyt on eka kierto kun ei mitään merkkejä ole kp 32 ollut, normaalisti tihkuttaa jo tuolloin. Ja meillä on perjantaille jo aika lapsettomuustutkimusten aloittamista varten.

Mieli on vaihteeksi hyvin synkkä. Kaveripiirin lähes jokainen odottaa vauvaa ja suurin osa vielä täysin yllättäen. On vaan niin vaikeaa jaksaa iloita toisten onnesta, vaikka sisimmässäni olen tietenkin heidän puolesta onnellinen. Eipä kauheasti ole ketään kaveria kenen kanssa puhua tällä hetkellä.

Olen tässä reippaan viikon ollut tosi turvoksissa, sormuksetkin on pitänyt riisua pois. Mies on sitä mieltä että rinnatkin olisivat isommat kuin normaalisti. Ja housut kirraa :/ mutta raskaana en siis ole :( mikä yhden yön lihominen tässä tapahtui?
Esikosta odottaessa mulla pamahti heti iso maha, viikolla 10 työhousut ei menneet enää kiinni. Ja sama appelsiinihimo on tullut takaisin kuin esikoista odottaessa.

Taitaa olla tällä epätoivoisella kroppa niin sekaisin ettei tiedä miten päin olla xD No toivottavasti ensi viikolla saisi jo mennä labroihin niin tietäisi enemmän missä mennään..

Tsemppiä kaikialle teille, toivottavasti pian plussaa :)
 
Noora plussahan se kyllä on haaleakin plussa! :) toivottavasti vahvistuu!

Siis ei mua oikeastaan enää edes stressaa tää asia. Enemmän vaan surettaa kun asia käy mielessä. Oviksen aikaan kyllä yritetään eikä sekään mitenkään stressaavalta tunnu. Sitten vaan odotan menkkojen alkua, eikä sekään kauhesta ole enää tuntunut miltään. 1v 7kk ollaan nyt virallisesti lasta toivottu, pitkä aika kun näin ajattelee... Toisaalta toivon ja toisaalta pelkään että vika on tuubassa. Olisi helpottavaa löytää joku selkeä syy, toisaalta olisi ikävä kuulla ettemme pysty saamaan lasta luomusti.

Venla toivottavasti pääsette yrittämään oviksen aikaan, ihanaa kun on vähän muuta ajateltavaa välillä, teidän matkat kuulostaa ihanalta verrattuna tähän omaan junalla töihin ja takaisin matkusteluun :D
 
Tervetuloa MakikaK :)
Nooralle viivan vahvistumisia :)

Täällä odotellaan tuleeko ne menkat vai nou.Tähän asti on ollut prikulleen kierto tuon 30 päivää.Mutta jos jotain testattavaa, niin odottelen kuitenkin ensi viikkoon :)

Tsemppiä kaikille, ja muistattehan että päivityspyynnöt punaisella :)
 

Yhteistyössä