Haikala Onnea ja tsemppiä, nyt vasta piinailu alkaakin! :heart: Miksi et päässyt hcg-arvoa tarkastamaan? Sekin kertoo jo jotain, että onko siellä kiinnitys hyvällä mallilla vai vain heikosti..toki senkin jälkeen kaikki on mahdollista.. :$
Multa hcg arvo otettiin ihan terveyskeskuksessa kun pyysin sieltä. Arvo oli pp18 jo 1100(luku 3:kin olisi riittänyt) joten alussa ainakin olin ihan "kunnolla" raskautunut. Koko ajan pelkää silti pahinta. ensiviikolla olisi varhaisultra missä taas jokin totuus selviää.
Olen myös ymmärtänyt, että kohdun ulkopuolisessa kivut tulevat hieman myöhemmin, koska alkio ei vielä pikkuriikkisenä ahdista tuubia tms väärää kiinnittymispaikkaa. Itse pelkään kuollakseni tuulimunaa.. :'( Netistä kun asiaa tutkii, ei sitä voi mistään etukäteen päätellä..vain ultra sen näyttää.
Pakko kertoa miten ihmistä todella järkytellään joka kohdassa. :attn: Kun menin terveyskeskukseen otattamaan hcg-arvoa, pyysivät he minulta lähetettä. Hiihtolomalla oli klinikkani kiinni, joten eihän minulla mitään lähetettä ollut! Selitin tilanteen ja onneksi labrahoitaja oli ääreisreilu ja lupasi ottaa näytteen, koska en tarvinnut mitään kirjallista lausuntoa. Vain suullisesti numerot riittivät.
Tämä hcg-mittaus ei ole siis perusraskaustesti vaan veren blasmasta otettu hcg-arvo. (ovat eriasia..vaikkakin kertoo taatusti onko plussa vai nega)
No, iltapäivällä soitin tuloksia ja vaihteen puhelinvastaaja kertoi ehtivänsä katsoa minun tulokset..eikä siis yhdistänyt labraan tms..
Hän sanoo: joo..täällä..joo, lukee että ei raskaana!
Sekunnissa putosin ja totesin itsekseni, että niinpä tietysti..minulle sitten tuli se maailman ainoa raskaustesti mikä huijasi väärinpäin tuloksen..tai että se vai yritti, mutta ei jäänytkään kiinni.. Kysyin nuutuneena, että oliko hcg-arvoa enää ollenkaan nähtävissä..?
"Joo..ootas..täällä on joku luku 1100..joo, hcg 1100."
Minä sanoin, että kyllä minä sitten aika vahvasti olen raskaana!
"..siis saako sinua nyt onnitella vai..? "
minä: Kyllä saa!!!
Voitte kuvitella miten maailma ehti siinä jo hetkeksi taas romahtaa.
Mutta tosiaan tuo tökerö moka johtui ihan siitä, ettei minulta otettu ns. tavallista raskaustestiä joten tulos oli "ei raskaana" koska siitä ei ollut mainintaa. Oli vain hcg arvo 1100.
Tsemppiä kaikille!!!!:heart: