Pidättekö omia syntymäpäiväjuhlia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohta 33v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kohta 33v

Vieras
Mä olen aina pitänyt jotain pientä kekkeriä. Nyt tuntuu ettei viittis pitää mitään 33v synttäreitä itselle. Onko mulla joku kolmenkympin kriisi kun tuntuu ettei vois vähempää kiinnostaa?

En itselleni, mutta mihelleni pidän joka vuosi jotain ja hän minulle. Viimevuonna mies sai saunomis/paljubileet. Tänävuonna oli taas kotibileet. Mulla oli viimevuonna kahvitus. ja tänävuonna hotelliyö ja illanvietto Vantaalla miehen kanssa kahdestaan.

No enpä ole aikuisiällä pitänyt synttäreitä. Joskus saattaa joku poiketa kahville ja silloin pöytään laitan mitä sattuu löytymään.
Jos 50v pippalot joskus järjestän niin sekin taitaa olla ihme :)

Jos ei ole mitään pyöreitä (jolloin juhlin niin että tuntuu) niin keitän kahvit ja leivon kakun ja varaudun siihen, että vanhempani ja appivanhempani, joskus kummitätinikin tulee käymään kahville. Töihin leivon aina jotain kun on synttärit tai nimpparit.

30-v juhlat pidin. Synttäreitä ja nimppareita "juhlitaan" sukulaisten kanssa. Musta ne on hyviä tilanteita vähän koota sukua ja nähdä yhdessä, tai näin meidän pienessä suvussa on ollut tapana.

En pidä, kahvitukset voin järjestää, mutta en mitään juhlia. Viimeset parit synttärit on vähän menny ohi, 25v kun täytin oli esikoinen alle 1kk niin eipä siinä synttärit olleet ollenkaan mielessä ja viime vuonna eli 26v mies oli reissussa sen viikon ja minä ja poika vatsataudissa :/
Marraskuussa on miehen 30v, sillon järjestetään/järjestän miehen sukulaisille kahvitukset.

Yhteistyössä