vähän noloo;)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ruska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ruska

Vieras
täällä mä yksin vetelen kaljaa! Tylsää. äijä nukkuu sohvalla. muita yö kukkujia? vois perustaa tähän nyt sellaisen ketjun et jokainen kertois itsestään jotain? mä ainakin oon niin utelias et mua kiinnostaa ketä täällä kukkuu ja miks?

Mä aloitan: 33v lapsi 9kk vituttaa kun ei pitkään aikaan oo jaksanu missään käydä rilluttelemassa. tuntuu et homehtuu tänne kotiin.. kolmenkympin kriisi senkun jatkuu;)

oikeesti tuntuu jotenkin tolta... Tietää, et pitäis keksiä jotain kivaa ja piristävää, mut on niin puutunu, että ei kertakaikkiaan saa aikaiseksi. ja sit vaan synkistyy ja kriisiytyy ja lopuksi on ihan skitso (ja mies ihmeissään) Kyllä miehen velvollisuus olis piristää aina, kun siltä vaikuttaa, miehet vaan vähä hitaita tommosis jutuissa. Sitten ku viimein tajuavat, oot jo ihan skitso ja kuka sitä nyt sit enää mihinkään veis.

Minä 27, mies 36, ei lapsia
Mies perustyytyväistä sorttia, minä yliaktiivinen stressihiiri :)

mun tyylistä hirnuu valittamassa netissä, mut tänään vaan jotenki rupes ärsyttää kun ei ketään juttu seuraa/ tekemistä. ite olen ihan huippu skitso kontrolli frriikki:) näin koti olois siis.. mä jo uhkailin et ens viikon loppuna tää likka lähtee baariin:) mistä päin oot ? Mä uudeltamaalta..

Miekin olen täällä vielä. :wave:
Huomenna menossa töihin, eli pitäs olla jo nukkumassa. Ei vaan nukuta.
Mulla nuo pään hajoomis ongelmat loppu kun menin töihin. Kotona oleminen saa seinät kaatumaan. Totta kai sitäkin aikansa, mut ei liikaa. Mulle tuli ainakin sellanen olo etten edes jaksanut lähteä minnekkään.

Yhteistyössä