Pidän ilmeisesti vääristä asioista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en vaan tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en vaan tiedä

Vieras
Tai miten sen nyt selittäisi, mutta jotenkin vaan sitä aina huomaa pitävänsä ihan eri asioista kuin jotakuinkin kaikki muut samanikäiset naiset. Ja välillä ihmettelen, että johtuuko vaikeuteni saada ystäviä juurikin siitä, että muut ihmiset pitävät minua jotenkin liian omituisena, että "kelpaisin seuraan".

No, ainakin tiedän olevani epäkypsä, kun jos menen esimerkiksi nettifoorumeille joissa keskustellaan niistä asioista, joista olen kiinnostunut, niin säännöllisesti huomaan kirjoittajien keski-iän olevan reilusti itseäni nuorempi.

Joskus todella ihmettelen, että onko minussa oikeasti jotain vikaa ? Että miksi en ole samanlainen kuin kaikki muutkin. Olisi se niin paljon helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja en vaan tiedä;30465693:
...sitä aina huomaa pitävänsä ihan eri asioista kuin jotakuinkin kaikki muut samanikäiset naiset.

Tervetuloa kerhoon! Olen vastaavanlainen, mutten koe että vika olisi minussa enkä halua missään tapauksessa olla samanlainen kuin kaikki muut :D

Viimeksi muokattu:
Tunnen myös usein olevani erilainen, kuin muut. Tämä tunne ollut minulla lapsuudesta asti. Tosi vaikea ystävystyä kenenkään kanssa. Toisaalta ehkä haluankin pitää jonkinlaisen etäisyyden... Silti sitä usein toivoisi, että olisi joku samanhenkinen ystävä, jonka seurassa olisi helppo olla. Ei sellaista ihmistä varmaan olekaan.

Puolituttuja ja kavereita on joitakin, mutta hyvin vähän sellaisia, joiden luona kävisin kahvittelemassa, lenkillä tms.

Sama vika täällä. Mä olen aina ollut erilainen ku muut. Mä olen luopunut jo toivosta. En jaksa edes yrittää enää tutustua kehenkään kun mitään yhteistä ei kuitenkaan ole :) Olen sinut asian kanssa.

Kokeiltu on, mutta joo, jotenkin se tuntuu aina menevän niin, että en ikinä oikein sovi kunnolla joukkoon, etsinpä sitten viiteryhmääni millä perusteilla vaan.

No voi :( Minäkään en oikein koskaan kuulu mihinkään, mutta olen aikaa sitten lakannut murehtimasta sitä. Koska jossain vaiheessa tajusin, että aina kun minulle on tarjolla mahdollisuus kuulua jonnekin, otan ihan itse hatkat. Joten varmaan minä nyt vain olen tällainen, ja that's it.

Minäkin. Olen aina tiennyt, että minussa on jotakin vikaa, kun olen erilainen enkä oikein saa pysyviä ystäviä. Mutta. Olen ajan kanssa hyväksynyt, että se menee näin. Kai tällä on joku tarkoitus. Minullakin on kiinnostuksen kohteet ihan erilaiset kuin muilla ikäisilläni ja olen muutenkin enemmän sellainen haaveilija että minun juttuni ovat varmasti tyhmiä muiden mielestä.

Miekään en oikeestaan oo ikinä ollu hyvä ees kaverustumaan saati ystävystymään. Oon aika ujo, ainakin alkuun enkä osaa oikeen puhua mistään. Mitä nuo asiat sitten on, mistä olette kiinnostuneita? Tai mitä ne asiat on mistä yleensä ollaan kiinnostuneita mutta te ette ole? :)

Oletteko te ihan varmoja, että ne muut sit tykkäävät just niistä asioista mistä aina pälpätetään? Mäkin kun olen hieman ujoa ja yeensä aika hiljainen ja siis usein tarkkailen ja kuuntelen. Ja olen huomannut, että silloin kun paikalla on joku kertakaikkinen pälä-täti - tai setä, pulistaan sit just siitä mistä se haluaa. Ja kun tämä poistuu, on hiljaisempaa ja muutkin saavat esitettyä -mitä moninaisempia- puheenaiheita.

Oletteko te ihan varmoja, että ne muut sit tykkäävät just niistä asioista mistä aina pälpätetään? Mäkin kun olen hieman ujoa ja yeensä aika hiljainen ja siis usein tarkkailen ja kuuntelen. Ja olen huomannut, että silloin kun paikalla on joku kertakaikkinen pälä-täti - tai setä, pulistaan sit just siitä mistä se haluaa. Ja kun tämä poistuu, on hiljaisempaa ja muutkin saavat esitettyä -mitä moninaisempia- puheenaiheita.

mut tossa vissiin tarkottettiin viel sitä et uuden ihmisen kaa ei osata puhua sitä kevyttä puhetta aluks vaan heti pitäis päästä syvällisyyksiin :)

mutta eikös sillä tavalla sitte nvois löytyy saman henkinen? ja mitä väliä jos joku tunnistaa sut omana itsenäs?

Periaatteessa joo. :) Olen vain ajatellut siten, että voin tällä nimimerkillä kirjoittaa jotakin sellaisia asioita, mitä en kaikkien halua tietävän. Vaikka ei minulla nyt mitään hirveän pahoja salaisuuksia ole, mutta silti.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Periaatteessa joo. :) Olen vain ajatellut siten, että voin tällä nimimerkillä kirjoittaa jotakin sellaisia asioita, mitä en kaikkien halua tietävän. Vaikka ei minulla nyt mitään hirveän pahoja salaisuuksia ole, mutta silti.

mutta eikös ne oo vaan asioita jota mieleen pälähtää ei sen kummepaa vaikka ois jotain pimeetäkin. asiat asioina ihmiset ihmisinä jnee :) mut joo ymmärrän tavallaan vaikka vähän monimutkaiselta kuullostaakin omaan korvaan :)

Ihmisiä on erilaisia. On niin monta erilaisuutta kuin on maailmassa ihmisiäkin. Onni ja onnellisuus ovat jokaisen omassa taskussa. Oma valinta, käykö taskulla kaivelemassa vai unohtaako sen. Taskuun pitää myös joskus laittaa jotakin ja antaa myös pois.