Pidättekö hääkuvaanne hyllyssä tai seinällä?

  • Viestiketjun aloittaja vanhoja muistelee
  • Ensimmäinen viesti
vanhoja muistelee
Minä en. Hävettää vieläkin. Ällöttävä kuva. Miten sitä oli sillon kuusi vuotta sitten niin tohon häähumuun hurahtanu, että piti yhden päivän takia pukea valkonen mekko ylle ja nuttura päähän ja meikkiä naamaan että näyttäs joltain. Juhlat meni muuten ihan hyvin, en mokaillut mitään. Mutta jotenkin ällöttää pelkkä ajatuskin että silloin tuli oltua huomion keskipisteenä mitä en yleensä halua. Onkohan minusta tullut nyt vanha kun näin ajattelen?
 
Turkilmas
Ei oo esillä. Meillä tosin ei virallista hääkuvaa edes ole, yksi häistä otettu kuva vaan suurennettuna.

Mulla ei ole mitään erityisempää syytä siihen miksei ole esillä. Se ei vaan sovi tällä hetkellä minnekään ja kehyksetkin pitäis vaihtaa :)
 
vieras
Hääkuva minusta ja exästä on visusti lapsen muistolaatikossa ja nykyisen mieheni kanssa ei vielä ole hääkuvia otettu... Kun otetaan niin eiköhän joku niistä päädy johonkin esille, tuskin seinälle kuitenkaan.
 
oi niitä aikoja
Olohuoneen seinällä on paraatipaikalla ja lasten kuvat alla lipaston päällä. Ihana katsella ja muistella mukavia hetkiä. Kuusi vuotta sitten olin vielä kaunis ja hehkeä, toisin kuin nyt lasten syntymän jälkeen.
 

Yhteistyössä