Pidättehän mulle seuraa tänä jussina?

On tulossa aivan poikkeuksellinen juhannus meille sillä huomenna ei lähdetäkään perinteistä poiketen sinne konffaan ( http://www.juhannuskonferenssi.fi/ ) vaan ollaan ihan kotosalla.
Tai huomenna mennään mummolaan grillailemaan miehen sisko tulee perheensä kanssa sinne, mutta muuten ei muuta ihmeellistä.
Illat pyörin täällä jeee :xmas:
Hauskaa jussia vaan B)

Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
miksi ette lähdekään sinne? =)
me ollaan kans vaan kotona ja tehdään sitten mitä keksitään ja ilmat sallii. oikeestaan ihan kiva olla kaupungissa, kun on niin hilljasta :D kaikki muut vissiin meni maalle :D
Jotenkin on vaan puhti pois ja se kun tietää kuinka raskas reissu se on kun ei ole asuntovaunua mihin pääsin välillä lepäämään ja aamuyöstä oltais takas kotona.
Niin kun ajateltiin et päiväseltään mentäis käymään.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Palstalla. Tosin viikonlopun aikana kovia matseja tiedossa, joten jos en ole täällä, meditoin polvisukkaisten miesten tahtiin pallon perässä.
Sama täällä, olin illalla ihan intona Japanin voitosta. Tämä on tosin vain korviketta, kunhan Tour alkaa, ei pallonpotkinta enää kiinnosta :D

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Palstalla. Tosin viikonlopun aikana kovia matseja tiedossa, joten jos en ole täällä, meditoin polvisukkaisten miesten tahtiin pallon perässä.
Sama täällä, olin illalla ihan intona Japanin voitosta. Tämä on tosin vain korviketta, kunhan Tour alkaa, ei pallonpotkinta enää kiinnosta :D
Onhan se pallon verkkoon heilahtaminen aika voimakas fallinen vertauskuva. Rangaistusalueelle pääseminen on ihan selvää esileikkiä. Onneksi on kesä! Nyt jo harmittaa, että seuraavaa kertaa saa odottaa neljä vuotta. :/

P.S. Mitähän se Tour kuvaa?

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
P.S. Mitähän se Tour kuvaa?
Ranskan ympäriajo. Keväällä tuli jo Giro, vastaava revohka Italiassa. Minulla on nyt tosin kauhea ongelma, on kaksi suosikkia enkä ole voinut vielä päättää, kumpaa kannustan enemmän.
Juu, ymmärsin, mutta ajattelin, että jos mies on valmis istumaan spandex-housuissa ja polkemaan polkupyörää päivästä toisen, se voisi olla mielenkiintoinen allegoria. Toivotaan, että paras mies voittaa puhtaasti.

Juu, ymmärsin, mutta ajattelin, että jos mies on valmis istumaan spandex-housuissa ja polkemaan polkupyörää päivästä toisen, se voisi olla mielenkiintoinen allegoria. Toivotaan, että paras mies voittaa puhtaasti.
Ai joo, siinä mielessä. :D (pitkät aamupiuhat) Onneksi nyt on ollut vähemmän aineitten kanssa läträystä, tai ainakin ilmennyt. Minusta noissa pitkissä kisoissa on parasta se itse matka. Se kierros. Ja tietty ne kuivat miehet :D

Yhteistyössä