Pidätkö lastasi/lapsiasi maailman kauneimpana lapsena?

• Viestiketjun aloittaja Tarina
  • Ensimmäinen viesti
Pidän toki!
Mutta en oleta, että muut pitävät.
Jokainen äiti kai pitää omia lapsiaan suloisimpina. :heart:
Ja omieni lisäksi on toki maailma täynnä muitakin suloisia lapsia.
Kaikki siis omalla tavallaan suloisia. =)

PahaSilmä
No pidän, tyttöä varsinkin. Poika on ihan normaalin ja hyvän näköinen, mutta meidän tyttö on jotain aivan ihmeellistä. Monet ihan muutkin ihmiset on sanoneet häntä kauniiksi.
Vaikka hän ois toisten mielestä rumakin, niin minun silmiini hän on äärettömän kaunis ihan rehellisesti katsottuna.

Miten jollain voi leveäkin nenä olla niin täydellisen kaunis, tai miten jollain voi olla niin kauniit kuultavan sinertävät silmänaluset? Miten ulkonevat korvat voikin olla niin ihanat?

Mun tytär on niin kaunis, että pelottaa jo valmiiksi.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:36 vieras kirjoitti:
Pidän toki!
Mutta en oleta, että muut pitävät.
Jokainen äiti kai pitää omia lapsiaan suloisimpina. :heart:
Ja omieni lisäksi on toki maailma täynnä muitakin suloisia lapsia.
Kaikki siis omalla tavallaan suloisia. =)
samaa mieltä! ärsyttää äidit, jotka oikeesti hokee, että on kaunis ja suloinen ja myös kaikkien muiden mielestä. koska tosiaan, yleensä suurin osa lapsista on suloisia ja jos esimerkiksi jossain kaupassa näkee niin harvemmin sitä mennään sanomaan, että onhan ruma lapsi, vaan yleensä tapana ylistää, kuinka kaunis ja suloinen on. ja varmasti onkin, mutta niin on moni muukin. :whistle:

PahaSilmä
Sori vaan, mutta ei kaikki lapset oo kauniita. Tulee tässä mieleen parikin. No, ehkä se johtuu siitä, että leikataan lapselle liian lyhyt patamainen etutukka, se nyt ei ketään kaunista, vielä, jos naama on semmonen pitkämäinen. :/ Kyl se joo siit tukasta johtuu. laittkaa lapsenne tukat silleen viksusti, niin sitten ne on nättejä muidenkin mielestä. :)

En pidä. Kyllä löytyy paljon kauniimpiakin lapsia, mutta se ei tarkoita sitä etteikö mulla olis maailman ihanimmat ja mulle rakkaimmat lapset. Mutta ei se äitiys minun näköä huononna :D
Minusta tuo kauneus on muutenkin niin pinnallinen käsite, että en mielelläni sitä viljele, en halua että lapseni yrittävätkään olla maailman kauneimpia, se riittää että ovat omansa näköisiä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:48 PahaSilmä kirjoitti:
Sori vaan, mutta ei kaikki lapset oo kauniita. Tulee tässä mieleen parikin. No, ehkä se johtuu siitä, että leikataan lapselle liian lyhyt patamainen etutukka, se nyt ei ketään kaunista, vielä, jos naama on semmonen pitkämäinen. :/ Kyl se joo siit tukasta johtuu. laittkaa lapsenne tukat silleen viksusti, niin sitten ne on nättejä muidenkin mielestä. :)
Minä taas pidän pitkänaamaisista. sehän on länsimaisen kauneuskäsityksen mukaan kauniimpaa kuin tyypillinen pyöreä suomalainen naama.

epäilen, että oma lapsesi olisi taas minun mielestäni näitä rumia lapsia, jos heitä on olemassa.

PahaSilmä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:57 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 12:48 PahaSilmä kirjoitti:
Minä taas pidän pitkänaamaisista. sehän on länsimaisen kauneuskäsityksen mukaan kauniimpaa kuin tyypillinen pyöreä suomalainen naama.

epäilen, että oma lapsesi olisi taas minun mielestäni näitä rumia lapsia, jos heitä on olemassa.
Länsimainen kauneuskäsity onkin kyllä aivan #&%?$!*ä.

Yhteistyössä