Pidätkö kiinalaiseta ruoasta?

  • Viestiketjun aloittaja Iiris
  • Ensimmäinen viesti
Iiris
Kävin tänään pitkästä aikaa kiinalaisessa ja eipä oikeen uponnut vieläkään..sitkeitä lihoja ym.Palvelu oli kyllä ystävällistä.Mitä kannattaisi kyseisissä ravinteleissa syödä,mikä on hyvää?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Iiris:
Kävin tänään pitkästä aikaa kiinalaisessa ja eipä oikeen uponnut vieläkään..sitkeitä lihoja ym.Palvelu oli kyllä ystävällistä.Mitä kannattaisi kyseisissä ravinteleissa syödä,mikä on hyvää?
Olin kirjoittamassa otsikon nähdessäni juuri samaa kuin sinä eli muut uppoaa mutta ei noi purkkalihat joita saa jäytää vaikka kuinka kauan ennenkuin alas menee

 
jeps1
onnekseni en ole vielä ikinä saanut missään tuollaista purkkalihaa...vaan tähän asti olen saanut nautiskella hyvistä kiinalaisista aterioista.
Kanaa hapanimeläkastikkeessa on tällä hetkellä suosikkini.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jeps1:
onnekseni en ole vielä ikinä saanut missään tuollaista purkkalihaa...vaan tähän asti olen saanut nautiskella hyvistä kiinalaisista aterioista.
Kanaa hapanimeläkastikkeessa on tällä hetkellä suosikkini.

Eli voisin käydä muualla kokeilemassa miltä heidän firman lihat maistuvat ;)
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja Santtulin äiti:
En oo pahemmin sen jälkeen kiinalaisessa ravintolassa käyny, kun vanhan asunnon viereinen ravintola jäi kiinni haettuaan tavaraa viereisen kaupan roskiksesta.

Ite kyllä kotona kokkaan usein. =)
toi oli kyllä järkky juttu..hyyyiii..vieläkös kyseinen ravinteli toimii ja riittääkö asiakkaita?? mä en kyllä menis..
 

Yhteistyössä