Pian apuja, mitä sanoa läheisen menettäneelle?

  • Viestiketjun aloittaja apua,apua
  • Ensimmäinen viesti
apua,apua
Siskon miehen pappa kuoli. Mies oli pappansa kanssa erittäin läheinen ja papan kuolema oli yllättävä ja mies joutui vielä epätoivoisen elvytys yrityksen näkemään. Siskoni ja miehensä ovat tulossa käymään..mitä sanon miehelle? Ollaan erittäin läheisiä siskoni ja hänen miehensä kanssa ja siitä syystä juuri pitäisi olla jotain sanottavaa. Mies on aivan maassa, Auttakkee mitä sanon?
 
Mulle läheisen kuoleman yhteydessä tuli yksi (ei niin hirveen läheinen) tuttava antamaan vain halauksen... Ei sanonu mitään, vaan halas. Sen tunteen muistan vieläkin, mikä siitä tuli. Mitkään sanat ei voi olla sen parempaa! :hug:
 
ei kuulosta hyvältä
Jo ei tiedä mitä sanoa,niin silloin on parempim,että vai halaa ja ei sano mitään.
Menee muuten säheltämiseksi ja voi päästää suustaan vahingossa jotain ei niin sopivaa.

Jos haluat sanoa jotakin niin "otanosaa" on aina sopiva ja tai esimerkiksi "voimia",
mut niin kuin minulle sanottiin samalla kun halattiin, "et kyllä se siitä". Kyse oli pienen poikavauvani kuolemasta.
Kannattaa olla tosiaankin tarkkana mitä sanoo

Voimia siskon miehelle, siskolle ja sinulle
 
apua,apua
Ajattelin, että voisiko viitata kirkan biisiin nimeltä toukokuu "muistan aina kun kertoi hän minulle soihtunsa jättävän kun tulee taas toukokuu ja lehdessä on puu. Uuteen kesään hän jaksanut ei vaan kevätaamu hänet luotaini vei ja oli taas toukokuu lehdessä jo puu. Vielä mä nään sut uudeestaan kun kanssas soihtu jatkaa kulkuaan ei valokaan voi loistaa jos siltä liekin poistaa mut silti kaipaan sua. Sä sanoit aina ei soihtua saa koskaan sammuttaa ei piilottaa on tullut taas toukokuu ja lehdessä on puu. Vielä mään sut uudestaan kun kanssa soihtu jatkaa kulkuaan ei valokaan voi loistaa jos siltä liekin poistaa mut silti kaipaan sua vaan" Pitäskö laittaa vaikka viestiä ensin vaikka ottaa otteita tosta biisin sanoista? Jos en laita mitään ennen niitten tuloa niin itken kun tulevat, mutta olis ainakin jotenkin valmistautunut siihen ja "sanonut" jo jotain..
 
apua,apua
En tiedä mitään kamalampaa kuin sen, että tosiaan joku sanoo "kyllä se siitä".. itselläni oma pappani oli myös oman poikani jälkeen kaikista tärkein ihminen ja kun hän nukkui pois ja ihmiset sanoivat että "kyllä se siitä" niin olin niin vihainen, että olisin voinut lyödä... Mutta halaus on aivan ihana ele.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Ajattelin, että voisiko viitata kirkan biisiin nimeltä toukokuu "muistan aina kun kertoi hän minulle soihtunsa jättävän kun tulee taas toukokuu ja lehdessä on puu. Uuteen kesään hän jaksanut ei vaan kevätaamu hänet luotaini vei ja oli taas toukokuu lehdessä jo puu. Vielä mä nään sut uudeestaan kun kanssas soihtu jatkaa kulkuaan ei valokaan voi loistaa jos siltä liekin poistaa mut silti kaipaan sua. Sä sanoit aina ei soihtua saa koskaan sammuttaa ei piilottaa on tullut taas toukokuu ja lehdessä on puu. Vielä mään sut uudestaan kun kanssa soihtu jatkaa kulkuaan ei valokaan voi loistaa jos siltä liekin poistaa mut silti kaipaan sua vaan" Pitäskö laittaa vaikka viestiä ensin vaikka ottaa otteita tosta biisin sanoista? Jos en laita mitään ennen niitten tuloa niin itken kun tulevat, mutta olis ainakin jotenkin valmistautunut siihen ja "sanonut" jo jotain..
Ei mitään tollasia tarvitse laittaa. Ja oikeesti sun ei tarvitse muuta kuin halata. Ja itket, jos itkettää. Mitään ei tarvitse sanoa, jos ei keksi oikeita sanoja.
 

Yhteistyössä