Photobucket ja huutonet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
En tiennyt, että laittamieni kuvie kautta pääsee katsomaa kaikki muutkin minulla photobucketissa olevat kuvat. :/ Joku ystävälline huutaja minua asiasta informoi onneksi. Sinne latautui viimeksi ylimääräisiä ihan normaaleita kuvia perheestämme ja jotain muutamia juhlakuvia eli ei mitään ihmeellistä, mutta tosi harmi homma silti. Nyt ne on poistettu, mutta en ole ikinä huomannut moista.

Joskus kun olen jonkun kuvaa huutonetissä klikannut niin en ole päässyt sitäkautta mihinkään. Nuo minun photobucketin kuvat on iin isoja ettei niitä tarvitse klikkailla joten luultavasti tuota ei ole kovin moni huomannut.

Mistä kopioit sen kuvan osoitteen? Ylhäältä osoitepalkista vai siitä kuvan url-kohdasta? Osoitepalkista kopioituna on mahdollista päästä katsomaan niitä muitakin kuvia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä kopioit sen kuvan osoitteen? Ylhäältä osoitepalkista vai siitä kuvan url-kohdasta? Osoitepalkista kopioituna on mahdollista päästä katsomaan niitä muitakin kuvia.

Ei vaan siitä kuvan alta, kun on ne neljä vaihtoehtoa niin otan sen HTML code -jutun. Näin eräs kaverini minua joskus neuvoi ja niin olen tehnyt vuosikaudet.

Voi vittu siis. :/

Mutta eikö niin, että kun ne on nyt poistettu sieltä photobucketista niin niitä ei enää missään voi olla?

Nostan vielä.

Kannattaako mun ottaa tästä nyt mitään stressiä, ku kerran poistin ne kuvat jo?

Ja mikä koodi sieltä siis kuuluu kopsata oikeesti ettei pääse sinne sivuille?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ei vaan siitä kuvan alta, kun on ne neljä vaihtoehtoa niin otan sen HTML code -jutun. Näin eräs kaverini minua joskus neuvoi ja niin olen tehnyt vuosikaudet.

Mutta eikö niin, että kun ne on nyt poistettu sieltä photobucketista niin niitä ei enää missään voi olla?

Outoa, sillä minä olen tehnyt myös noin eikä ole koskaan käynyt moista.

Ja ainahan on olemassa mahdollisuus että joku on ne napannut omalle koneelleen ja levittää niitä kuvia muuta kautta. Mutta siis periaatteessa ei pitäisi olla enää missään.

Outoa, sillä minä olen tehnyt myös noin eikä ole koskaan käynyt moista.

Ja ainahan on olemassa mahdollisuus että joku on ne napannut omalle koneelleen ja levittää niitä kuvia muuta kautta. Mutta siis periaatteessa ei pitäisi olla enää missään.

Niin noin tietysti, mutta eiköhän se ole aika häviävän pieni mahdollisuus kun tuskin niitä oikeasti kovin moni on mennyt katsomaan. Eikä niissä onneksi ole mitään ihmeellistä. Ne kaikki kuvat on minulla facebookissa ja/tai galleriassakin mutta silti...

Ja jos sinä siis kopioit myös tuon HTML code jutun niin oletko koskaan tarkastanut, että pääseekö kuviesi kautta sinne? Siis että menet laittamaasi huutiskohteeseen ja klikkaat sitä isoa kuvaa siellä? En minä ainakaan ollut moista ikinä tajunnut testata enkä itse klikkaile ikinä siellä muiden valmiiksi jo isoja kuvia.

Vai pitääkö sille albumille älytä tehdä jotain suojauksia mistä minä en ole tajunnut?

kokeile itte? Tässä on mun kansiosta yks kuva
DSC01671.jpg

Tässä se toinen vaihtoehto[/quote]

Tosta ei tapahdu mitään.

Oletko sinä tehnyt jotain suojausasetuksia siellä photobucketissa vai alkanut vain käyttää sitä ilman mitään sen kummempia? Mietin vain, että pitäisikö olla älynnyt tehdä jotain.

Tuli mieleen että toi direct link on nimen omaan suora osoite kuvaan, jolloin sitä ei pysty yhdistämään mihinkään käyttäjätiliin (muuta kuin nimensä perusteella). Koitin ottaa omastani sen kuvan nimen pois, mutta se ei päästänyt mua seuraaviin kuviin tai minkään näköiseen "juureen". Eli luulisin että tässä on se juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:
Tuli mieleen että toi direct link on nimen omaan suora osoite kuvaan, jolloin sitä ei pysty yhdistämään mihinkään käyttäjätiliin (muuta kuin nimensä perusteella). Koitin ottaa omastani sen kuvan nimen pois, mutta se ei päästänyt mua seuraaviin kuviin tai minkään näköiseen "juureen". Eli luulisin että tässä on se juttu.

Okei. Alan käyttää tuota direct linkiä tästä lähtien nyt sitten. TOsi kurja homma, mutta luulenpa tosiaa etten ole ainoa. Onneksi nuo kuvat ei ehtineet olla tuolla kuin alle kaksi viikkoa. Siis noi ylimääräiset kuvat. Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, jos joku on katsellut mun vaatteiden kuvia sieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Harmailija:

Okei. Alan käyttää tuota direct linkiä tästä lähtien nyt sitten. TOsi kurja homma, mutta luulenpa tosiaa etten ole ainoa. Onneksi nuo kuvat ei ehtineet olla tuolla kuin alle kaksi viikkoa. Siis noi ylimääräiset kuvat. Sillä nyt ei ole mitään merkitystä, jos joku on katsellut mun vaatteiden kuvia sieltä.

Joo, tietenkin jos on epävarma, niin kannattaa tehdä erikseen sinne tunnus vaatteita ja muita julkisia varten ja sitten toinen ihan eri niitä henk. kohtaisia varten.