Photari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blushing
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sielä sellanenkii? :o Mulla on ihan koulutuskin siihen hommaan, mut en o hokannu. :ashamed: :laugh: Tai sit mulla on sen verran vanhempi versio tässä koneella, että mulla ei sellasta hienoutta edes löydy. :whistle:

En mä kyllä clone stampilla sitä alkais tekee :whistle:
Googlella löysin kanssa filter -> liquify . Sitä mä taisin tarkoittaa. Näkyy vaativan harjoitusta :D Ei onnistu parilla vedolla persuksen minimoiminen.

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
En mä kyllä clone stampilla sitä alkais tekee :whistle:
Googlella löysin kanssa filter -> liquify . Sitä mä taisin tarkoittaa. Näkyy vaativan harjoitusta :D Ei onnistu parilla vedolla persuksen minimoiminen.

Jaa mikset? Minusta se on just paras työkalu ääriviivoihin, esimerkiksi nyt sen vyötärön kaventamiseen, kun valon ja varjon suhde ei muutu, eikä se silloin näytä siltä että olisit eri layerilla kuin muu tausta.

Tolla liquifylla näyttää tulevan vain mössöä, sitä paitsi kerro mulle mistä sellainen työkalu edes löytyy? Ei ainakaan filtereistä mulla :)

No mulla on cs3. Siellä on filtereissä liquify. Siis mä en sitä ole käyttänyt, mutta monet muut käyttää. Esim. tässä käsittääkseni: http://www.metacafe.com/watch/734962/adobe_photoshop_from_fat_woman_to_thin_woman/

Siks mä en käyttäis stamppia ko sillä olisi aika vaikea hoikentaa tosi reilusti. Toki sillä voi korjailla ääriviivoja, sitä mäkin teen, mutta todella hoikentaa... Niin no jos sulla onnistuu voitko näyttää jonkun ennen ja jälkeen kuvan? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Blushing:
Missä on badge?

Se on siel työkaluissa.. sellanen söheröneliö siinä kuvana.. Sillä vedetään joku alue, ja sitten vaan liikutellaan sen alueen sisällä olevaa kuvaa mihin päin halutaan, saa nopeesti hoikennettua tai mitä nyt haluaakin.

Ja hitto ku en oo ollu koulus vähään aikaan, en muista oliko se badge nimeltään vai sittenkin joku ceellä alkava.. mutta siel se on..

Mun mielestä niinkin voi tehdä, et valitsee ja kopioi ja sitten pasteaa uuteen tasoon ja käyttää muunna ja distort vai muistankohan väärin... Tietty sillon se ei korjaa sitä taakse jäävää vaan se pitää sit korjaa siirtelemällä siihen kohtaan jotain taustaa tai jottai.

Se on siis niis nuolissa, kun painelet niitä työkaluja, se ei ole siinä esillä mutta pikkunuolesta löytyy. Sellanen neliö söherö.. :D HELVETTI KUN EI OLE VIELÄ OMAA Photaria, tilasin kyl jo, mutta SE ON LOISTAVA TYÖKALU.. ope sen joskus näytti mulle.. mutta kun vaikee selittää näkemättä.

Joo kyl mä katoin kaikki työkalut jo läpi. Mitään "badgea" muistuttavaa ei oikein ole, enkä noista muista kyllä keksi että mikä toimisi kuten kuvailit. En vaan ole läheskään kaikkien työkalujen kaikkia versioita käyttänyt.

photoshop-tools.gif

NYT LÖYSIN SEN NAPPULAN KUVAN, SE ON SIIS VASEMMAN PUOLEISESSA RIVISSÄ YLHÄÄLTÄ LASKIEN NELJÄS TYÖKALU!!
CROPIN ALAPUOLELLA!!!!!!!

Yhteistyössä